is principo vengiu tu kurie su pneumetiniais dirba. Ir siaip rankomis uzverzti uztenka normaliai. Kazkokius vejus cia dauguma sneka. On 2014-04-03 14:40:30 +0000, PxYra said: > kazkokius anekdotus jus sitoje temoje skaldot > 1. tie pneumatiniai suktukai turi reguliatoriu kokia jega sukt, > suktukas turi but jau prie pabaigos ir ant beveik silpniausio > nustatytas kad atsiverzinetu > 2. visose normaliose padangu montavimo vietose ratus prisuka su > pneumatiniu ir ranko dar daverzia_patikrina ar visi gerai uzsukti ir > tai yra reikalvimas (patikrint) is darbdaviu puses. > 3. patys montuotojai liepa po kazkiek km pastitikrint_dasiverzt ratus > > "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message > news:lhjplo$lv5$1@trimpas.omnitel.net... >> su dinamometriniu prisukus, volvos aliuminius ratus, bent viena po >> kiekvieno montavimo visada reikedavo priverzt, tai tiesiog pasitikrint >> po kazkiek km ipratau ir nesuku galvos del smulkmenu. kai priverze >> viena kart taip kad patys neatsisuko, tai kelyje atsukt rata reikejo >> ilgo vamdzio ir kuvaldos >> >> "Brolis" wrote in message news:lhir1d$p1h$1@trimpas.omnitel.net... >> >> su sąlyga, kad visurs eilės, pasikeisti ratus nusprendžiau "belekur". >> ta prasme važiavau namo pro MADĄ laisvės pr., pamačiau konteinerį ir >> laisvus montuotojus. >> nuėmė žieminius, uždėjo vasarinius super greitai. >> rezultate neprisuktas kairys priekinis ratas ir sugadinti dviejų varžtų >> srėgiai. >> >> >> sutaupiau laiką vadinasi.