Nu, o visi gamintojai raso, kad reik priveržt 120-140 nm. On 2014.04.04 10:56, netavoreikalas wrote: > kiek ten jis tu padeciu turi? 2 - 3, tai ant "minimumo" kokius 250nm > prisuki, taip va spilkas esu pametes bevaziuojant, ratas ir isejo I > laukus pasigantyt > > > "PxYra" wrote in message news:lhjrsv$n6n$1@trimpas.omnitel.net... > > kazkokius anekdotus jus sitoje temoje skaldot > 1. tie pneumatiniai suktukai turi reguliatoriu kokia jega sukt, suktukas > turi but jau prie pabaigos ir ant beveik silpniausio nustatytas kad > atsiverzinetu > 2. visose normaliose padangu montavimo vietose ratus prisuka su pneumatiniu > ir ranko dar daverzia_patikrina ar visi gerai uzsukti ir tai yra > reikalvimas > (patikrint) is darbdaviu puses. > 3. patys montuotojai liepa po kazkiek km pastitikrint_dasiverzt ratus > > "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message > news:lhjplo$lv5$1@trimpas.omnitel.net... >> su dinamometriniu prisukus, volvos aliuminius ratus, bent viena po >> kiekvieno montavimo visada reikedavo priverzt, tai tiesiog pasitikrint >> po kazkiek km ipratau ir nesuku galvos del smulkmenu. kai priverze >> viena kart taip kad patys neatsisuko, tai kelyje atsukt rata reikejo >> ilgo vamdzio ir kuvaldos >> >> "Brolis" wrote in message news:lhir1d$p1h$1@trimpas.omnitel.net... >> >> su sąlyga, kad visurs eilės, pasikeisti ratus nusprendžiau "belekur". >> ta prasme važiavau namo pro MADĄ laisvės pr., pamačiau konteinerį ir >> laisvus montuotojus. >> nuėmė žieminius, uždėjo vasarinius super greitai. >> rezultate neprisuktas kairys priekinis ratas ir sugadinti dviejų varžtų >> srėgiai. >> >> >> sutaupiau laiką vadinasi. >