kad jau visi turi tuos pneumatinius, labai pagreitina atsukimo_prisukimo procesa (apie priverzima kita kalba) "asd" <asd@asd.com> wrote in message news:lhpt0n$b5a$1@trimpas.omnitel.net... > is principo vengiu tu kurie su pneumetiniais dirba. Ir siaip rankomis > uzverzti uztenka normaliai. Kazkokius vejus cia dauguma sneka. > > On 2014-04-03 14:40:30 +0000, PxYra said: > >> kazkokius anekdotus jus sitoje temoje skaldot >> 1. tie pneumatiniai suktukai turi reguliatoriu kokia jega sukt, suktukas >> turi but jau prie pabaigos ir ant beveik silpniausio nustatytas kad >> atsiverzinetu >> 2. visose normaliose padangu montavimo vietose ratus prisuka su >> pneumatiniu ir ranko dar daverzia_patikrina ar visi gerai uzsukti ir tai >> yra reikalvimas (patikrint) is darbdaviu puses. >> 3. patys montuotojai liepa po kazkiek km pastitikrint_dasiverzt ratus >> >> "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message >> news:lhjplo$lv5$1@trimpas.omnitel.net... >>> su dinamometriniu prisukus, volvos aliuminius ratus, bent viena po >>> kiekvieno montavimo visada reikedavo priverzt, tai tiesiog pasitikrint >>> po kazkiek km ipratau ir nesuku galvos del smulkmenu. kai priverze viena >>> kart taip kad patys neatsisuko, tai kelyje atsukt rata reikejo ilgo >>> vamdzio ir kuvaldos >>> >>> "Brolis" wrote in message news:lhir1d$p1h$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> su sąlyga, kad visurs eilės, pasikeisti ratus nusprendžiau "belekur". >>> ta prasme važiavau namo pro MADĄ laisvės pr., pamačiau konteinerį ir >>> laisvus montuotojus. >>> nuėmė žieminius, uždėjo vasarinius super greitai. >>> rezultate neprisuktas kairys priekinis ratas ir sugadinti dviejų varžtų >>> srėgiai. >>> >>> >>> sutaupiau laiką vadinasi. > >