jo, savizudziai/avarijos/nukritenuokopeciu/apinuodijealkoholiu/sushale sudaro tos pacios eiles skaicius (200....900 per metus), bet kazkodel akcentuoami tik savizudziai ir autoivykiai. Na aisku zmogeliui padauginus kaukolinio, efektingu nuotrauku nepadarysi ir dauguma tu mirciu vienetines, isskyrus transporta, kuris gali pradziugint skaitytojus keliais ar keliais simtais (lektuvai/laivai) zuvusiu. "KEdas" wrote in message news:lohr7l$f7g$1@trimpas.omnitel.net... Būna, kad žmonės ir nuo laiptų nukritę žūsta. Beje, dažniau nei avarijose. Ką siūlai? Dainiushas rašė: > aš labiau apie tai ką turim.... > > > On 2014.06.26 20:30, KEdas wrote: >> Tai kad ne apie tai čia šneka. Traukinys turi pirmumą, tad saugotis >> tenka kelių savininkams. >> >> 2014.06.26 18:36, Dainiushas rašė: >>> tai tipo, raganosiui prastas regėjimas su jo svoriu - ne jo problema? >>> >>> On 2014.06.26 17:44, KEdas wrote: >>>> Gal todėl, kad jie perveža 52% visų LT krovinių, o už kelius susimoka >>>> patys? >>>> >>>> 2014.06.26 16:46, Dainiushas rašė: >>>>> ir dar, syk LG taupo demontuodami užtvarus, kodėl jų neįpareigojus >>>>> tokiose vietose tokiose pervažose nevažiuoti greičiau nei, sakykim, >>>>> 10km/h? >>>>> >>>>> On 2014.06.26 16:29, Dainiushas wrote: >>>>>> http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nelaimes/tragiskos-avarijos-pervazoje-liudininkas-to-cia-dar-nera-buve.htm >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> „Seniau pervažoje buvo užkardas. Buvo saugiau, nes jį visi pastebi. O >>>>>> dabar įrengtas garsinis signalas, kurio pro uždarytus langus galima >>>>>> ir >>>>>> neišgirsti. O raudonos šviesos signalai prieš saulę irgi nelabai >>>>>> matyti“, – teigia S.Buiko >>>>> >>>> >>> >> >