Tema: Re: Dingo corolla trauka
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-08-14 10:32:11
ir reik turėt omeny, kad per ilgesnį laiką nuo drožlių ir purkštukams 
bus pzdc.

Beje, jei vožtuvai, tai diagnostika kaip ir turėtų rodyt, kad su 
slėgiais negerai.

On 14/08/2014 10:20, Velnias wrote:
> Bet šitą variantą turėk omenyje, nes paskaitinėjus užsieniečių forumus
> tai pasirodė gana tipinė problema. Diagnostika beja irgi jokių klaidų
> nerodė.
>
> "bzik"  wrote in message news:lshnt5$9hc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> šiam momentui svarbiau rasti ekspertą, kad visko iš eilės nekeist :)
>
> "Velnias"  wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo
> išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio
> reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio
> laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas
> sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio
> ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti.
> Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys
> šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam
> sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist.
>
> "bzik"  wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2004 2.0 d4d 66kw
> Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta
> išvystyt tik palengva, max iki 100-110.
> Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų.
> Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina.  Plius visokios oro srauto
> matuoklės ar parkiurę žarnos.
> Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai
> keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta.
> Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?