ir reik turėt omeny, kad per ilgesnį laiką nuo drožlių ir purkštukams bus pzdc. Beje, jei vožtuvai, tai diagnostika kaip ir turėtų rodyt, kad su slėgiais negerai. On 14/08/2014 10:20, Velnias wrote: > Bet šitą variantą turėk omenyje, nes paskaitinėjus užsieniečių forumus > tai pasirodė gana tipinė problema. Diagnostika beja irgi jokių klaidų > nerodė. > > "bzik" wrote in message news:lshnt5$9hc$1@trimpas.omnitel.net... > > šiam momentui svarbiau rasti ekspertą, kad visko iš eilės nekeist :) > > "Velnias" wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net... > > Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo > išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio > reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio > laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas > sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio > ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti. > Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys > šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam > sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist. > > "bzik" wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net... > > 2004 2.0 d4d 66kw > Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta > išvystyt tik palengva, max iki 100-110. > Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų. > Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina. Plius visokios oro srauto > matuoklės ar parkiurę žarnos. > Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai > keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta. > Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?