sakė viskas švaru, jokių drožlių. Visa kuro sistema švari, o reguliatoriai užkepė. Sako per mažais atstumais važinėjama (tiesa). Siūlymas ilgesniam kely kokius 10km pravažiuot pažeminta pavara, kad pakaitint variklį, prapūst katalizatorių. "Velnias" wrote in message news:lt2ovc$b5o$1@trimpas.omnitel.net... Be reikalo keitei is karto... jei siurblyje beda, uzkis greitai ir tuos naujus... "bzik" wrote in message news:lt2krp$9ep$1@trimpas.omnitel.net... Nuvariau į Verkių 50. Problemą rado minėtuose reguliatoriuose. Pakeitė. 900Lt :( "Velnias" wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net... Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti. Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist. "bzik" wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net... 2004 2.0 d4d 66kw Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta išvystyt tik palengva, max iki 100-110. Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų. Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina. Plius visokios oro srauto matuoklės ar parkiurę žarnos. Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta. Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?