Tema: Re: Dingo corolla trauka
Autorius: bzik
Data: 2014-08-21 17:52:11
sakė viskas švaru, jokių drožlių. Visa kuro sistema švari, o reguliatoriai 
užkepė. Sako per mažais atstumais važinėjama (tiesa). Siūlymas ilgesniam 
kely kokius 10km pravažiuot pažeminta pavara, kad pakaitint variklį, prapūst 
katalizatorių.

"Velnias"  wrote in message news:lt2ovc$b5o$1@trimpas.omnitel.net...

Be reikalo keitei is karto... jei siurblyje beda, uzkis greitai ir tuos
naujus...

"bzik"  wrote in message news:lt2krp$9ep$1@trimpas.omnitel.net...

Nuvariau į Verkių 50. Problemą rado minėtuose reguliatoriuose. Pakeitė.
900Lt :(

"Velnias"  wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net...

Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo
išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio
reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio
laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas
sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio
ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti.
Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys
šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam
sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist.

"bzik"  wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net...

2004 2.0 d4d 66kw
Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta
išvystyt tik palengva, max iki 100-110.
Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų.
Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina.  Plius visokios oro srauto
matuoklės ar parkiurę žarnos.
Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai
keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta.
Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?