Tema: Re: Dingo corolla trauka
Autorius: Velnias
Data: 2014-08-21 18:16:14
Aš sprendžiau dilemą - ar keisti tuos naujus reguliatorius (~900 Lt) su 
rizika, kad vėl užsikimš, ar keisti naudotą siurblį su naudotais 
reguliatoriais (gavosi su darbu 450 Lt) irgi su rizika, kad nepadės. Tai 
dilemoje laimėjo dvigubai pigesnė rizika, kuri kol kas pasiteisino (~10.000 
km po remonto).
Čia turbūt visiems naujos kartos dyzeliams galioja taisyklė paspausti kur į 
kalną ar autostradoje 3-4 bėgiais, kad prasipūstų visi ten suodžiai ir t.t.

"bzik"  wrote in message news:lt512q$f53$1@trimpas.omnitel.net...

sakė viskas švaru, jokių drožlių. Visa kuro sistema švari, o reguliatoriai
užkepė. Sako per mažais atstumais važinėjama (tiesa). Siūlymas ilgesniam
kely kokius 10km pravažiuot pažeminta pavara, kad pakaitint variklį, prapūst
katalizatorių.

"Velnias"  wrote in message news:lt2ovc$b5o$1@trimpas.omnitel.net...

Be reikalo keitei is karto... jei siurblyje beda, uzkis greitai ir tuos
naujus...

"bzik"  wrote in message news:lt2krp$9ep$1@trimpas.omnitel.net...

Nuvariau į Verkių 50. Problemą rado minėtuose reguliatoriuose. Pakeitė.
900Lt :(

"Velnias"  wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net...

Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo
išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio
reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio
laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas
sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio
ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti.
Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys
šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam
sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist.

"bzik"  wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net...

2004 2.0 d4d 66kw
Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta
išvystyt tik palengva, max iki 100-110.
Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų.
Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina.  Plius visokios oro srauto
matuoklės ar parkiurę žarnos.
Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai
keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta.
Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?