Tema: Re: Dingo corolla trauka
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-08-21 18:46:00
nelabai tik suprantu prie ko prapūtimas, atstumai, suodžiai ir _kure_ 
mirkstantys reguliatoriai.

On 21/08/2014 18:16, Velnias wrote:
> Aš sprendžiau dilemą - ar keisti tuos naujus reguliatorius (~900 Lt) su
> rizika, kad vėl užsikimš, ar keisti naudotą siurblį su naudotais
> reguliatoriais (gavosi su darbu 450 Lt) irgi su rizika, kad nepadės. Tai
> dilemoje laimėjo dvigubai pigesnė rizika, kuri kol kas pasiteisino
> (~10.000 km po remonto).
> Čia turbūt visiems naujos kartos dyzeliams galioja taisyklė paspausti
> kur į kalną ar autostradoje 3-4 bėgiais, kad prasipūstų visi ten
> suodžiai ir t.t.
>
> "bzik"  wrote in message news:lt512q$f53$1@trimpas.omnitel.net...
>
> sakė viskas švaru, jokių drožlių. Visa kuro sistema švari, o reguliatoriai
> užkepė. Sako per mažais atstumais važinėjama (tiesa). Siūlymas ilgesniam
> kely kokius 10km pravažiuot pažeminta pavara, kad pakaitint variklį,
> prapūst
> katalizatorių.
>
> "Velnias"  wrote in message news:lt2ovc$b5o$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Be reikalo keitei is karto... jei siurblyje beda, uzkis greitai ir tuos
> naujus...
>
> "bzik"  wrote in message news:lt2krp$9ep$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nuvariau į Verkių 50. Problemą rado minėtuose reguliatoriuose. Pakeitė.
> 900Lt :(
>
> "Velnias"  wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo
> išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio
> reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio
> laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas
> sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio
> ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti.
> Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys
> šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam
> sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist.
>
> "bzik"  wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2004 2.0 d4d 66kw
> Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta
> išvystyt tik palengva, max iki 100-110.
> Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų.
> Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina.  Plius visokios oro srauto
> matuoklės ar parkiurę žarnos.
> Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai
> keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta.
> Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?