nelabai tik suprantu prie ko prapūtimas, atstumai, suodžiai ir _kure_ mirkstantys reguliatoriai. On 21/08/2014 18:16, Velnias wrote: > Aš sprendžiau dilemą - ar keisti tuos naujus reguliatorius (~900 Lt) su > rizika, kad vėl užsikimš, ar keisti naudotą siurblį su naudotais > reguliatoriais (gavosi su darbu 450 Lt) irgi su rizika, kad nepadės. Tai > dilemoje laimėjo dvigubai pigesnė rizika, kuri kol kas pasiteisino > (~10.000 km po remonto). > Čia turbūt visiems naujos kartos dyzeliams galioja taisyklė paspausti > kur į kalną ar autostradoje 3-4 bėgiais, kad prasipūstų visi ten > suodžiai ir t.t. > > "bzik" wrote in message news:lt512q$f53$1@trimpas.omnitel.net... > > sakė viskas švaru, jokių drožlių. Visa kuro sistema švari, o reguliatoriai > užkepė. Sako per mažais atstumais važinėjama (tiesa). Siūlymas ilgesniam > kely kokius 10km pravažiuot pažeminta pavara, kad pakaitint variklį, > prapūst > katalizatorių. > > "Velnias" wrote in message news:lt2ovc$b5o$1@trimpas.omnitel.net... > > Be reikalo keitei is karto... jei siurblyje beda, uzkis greitai ir tuos > naujus... > > "bzik" wrote in message news:lt2krp$9ep$1@trimpas.omnitel.net... > > Nuvariau į Verkių 50. Problemą rado minėtuose reguliatoriuose. Pakeitė. > 900Lt :( > > "Velnias" wrote in message news:lshnlc$9aj$1@trimpas.omnitel.net... > > Tokiai paciai toyotai su panasiais simptomais kuriam laikui padėdavo > išvalyti ultragarsu "fuel pressure valves" (raudonas ir žalias slėgio > reguliatoriai ant siurblio, lengvai prieinami ir išimami). Bet po kurio > laiko problema vėl atsirasdavo. Tai pasak egzpertu ten siurblyje kažkas > sudyla ir metalo mikrodrožlėmis užkemša tuos reguliatorius, pačio siurblio > ardymas ir taisymas arba labai brangus, arba niekas nesiima ardyti. > Pakeičiau siurblį ir problemos jau beveik metai nebėra. Pats siurblys > šrotuose ne deficitas, prašo 300-400 Lt, ir už pakeitimą 150 Lt pažystamam > sumokėjau, nors kitur prašo 200-250, nes pisnios ten nemažai jį pakeist. > > "bzik" wrote in message news:lsggdj$t6j$1@trimpas.omnitel.net... > > 2004 2.0 d4d 66kw > Apsukos pilnai įmynus gazą 4-tu bėgiu max 3000, 5-tu 2200. Greitį pavyksta > išvystyt tik palengva, max iki 100-110. > Stovinti, laisvu bėgiu, apsukas kelia be problemų. > Pirma mintis buvo katalizatorius. Antra turbina. Plius visokios oro srauto > matuoklės ar parkiurę žarnos. > Jokių blogų garsų nebuvo. Vizualiai viskas tvarkinga. Filtrai, tepalai > keičiami laiku. Kompas klaidų nemeta. > Kur Vilniuje protingomis kainomis galėtų identifikuot problemą?