Pataisykit jeigu aš klystu, bet nešančiąjame kebule slenksčiai kaip ir lonžeronai yra standumo elementas. Kardano arka + slenksčiai vidury, lonžeronai - priekyje. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ltfb1v$qp2$1@trimpas.omnitel.net... > On 08/25/2014 03:38 PM, Linas Petkevičius wrote: >> Tikrina ne tai, kas aktualu saugumui, o tam, kad įvertinti techninę >> buklę. Metodika gal neaprašyta, bet tikrinimo objektas - taip. > > nu gal, bet keista. siaip visu kitu patikrinimu esme tai lyg saugumas ir > ekologija gal dar. prarudijes slenkstis - technine bukle? > tai iplysus sedyne, pamestas kilimelis ir surudije varztai irgi technine > bukle. beje, kuom tas slenkstis ypatingas? juk rudyja viskas. taigi > neina su atsuktuvu aplink masina. beto, ypac idomu tuo atveju, jei > vizualiai tas slenkstis svarus grazus. bet bedzioja su atsuktuvu. nx? > kokios technikos cia patikrinimas? > >> >> "CodeC" wrote in message news:ltfa44$pre$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o tai siaip idomu, cia taip ju darbo instrulcijoj parasyta? >> t.y. tai oficiali tikrinimo metodika, norma? >> >> klausiu, nes nesuprantu. TA siaip tikrina lyg tai, kas aktualu saugiam >> auto eksploatavimui. kuom kiaurai prarudijes slenkstis, svarbiausiai - >> toks kur nesimato - svarbus saugumui? tegu nors su shudu uzlipintas, >> kodel TA tai idomu ? >> >