neklysti. On 2014.08.25 19:06, monaxas wrote: > Pataisykit jeigu aš klystu, bet nešančiąjame kebule slenksčiai kaip ir lonžeronai yra standumo elementas. > Kardano arka + slenksčiai vidury, lonžeronai - priekyje. > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ltfb1v$qp2$1@trimpas.omnitel.net... >> On 08/25/2014 03:38 PM, Linas Petkevičius wrote: >>> Tikrina ne tai, kas aktualu saugumui, o tam, kad įvertinti techninę >>> buklę. Metodika gal neaprašyta, bet tikrinimo objektas - taip. >> >> nu gal, bet keista. siaip visu kitu patikrinimu esme tai lyg saugumas ir >> ekologija gal dar. prarudijes slenkstis - technine bukle? >> tai iplysus sedyne, pamestas kilimelis ir surudije varztai irgi technine >> bukle. beje, kuom tas slenkstis ypatingas? juk rudyja viskas. taigi >> neina su atsuktuvu aplink masina. beto, ypac idomu tuo atveju, jei >> vizualiai tas slenkstis svarus grazus. bet bedzioja su atsuktuvu. nx? >> kokios technikos cia patikrinimas? >> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:ltfa44$pre$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o tai siaip idomu, cia taip ju darbo instrulcijoj parasyta? >>> t.y. tai oficiali tikrinimo metodika, norma? >>> >>> klausiu, nes nesuprantu. TA siaip tikrina lyg tai, kas aktualu saugiam >>> auto eksploatavimui. kuom kiaurai prarudijes slenkstis, svarbiausiai - >>> toks kur nesimato - svarbus saugumui? tegu nors su shudu uzlipintas, >>> kodel TA tai idomu ? >>>