As turejau vovla v70 (pirmos kartos) 2 litrai (ne turbo), su duje. Duje tilpdavo i 11-12 ltr. Sudas, ne masina, variklis isvis tragedija, bet vaziuokle patvari. Pirkau su 160 Kkm rida ant odometro (vizualiai buvo dvigubai didesne), radau poto dokus kazkokius, kad prie 290 Kkm ridos kazkokie aptarnavimai buvo atlikti. Atvaziavau dar 200 Kkm, ir px, variklis vis dar gyvas buvo. Tiesa, i pabaiga buvo pradejes "valgyt" tepala, bet radau, kad dvi zvakes buvo slapios nuo tepalo, tai pakeiciau cilindru O-ringus ir voila. Patikimumui ir islaikymo kastams +. On 2014.10.06 14:31, Klinga wrote: > Reiskias taip...po karcios patirties su dyzeliniu varikliu...turiu > sekanty prasyma tamstoms: > > Prasau pasidalinti praktine bei teorine patirtimi, koks automobilis butu > praktiskiausias uz 8-10k litu siai dienai. > Vaziuojama butu kasdien minimum po 70-100 km kaip asPfaltu taip ir > zvyrTkeliu. Didzioji dalis kelio aisku aspFaltu, taciau reikia > "nereiklios" ir patikimos pakabos. Jau minejau, jog nuo dyzelio pavargau > net deramai nepavazinejes - prioritetas butu benziniam automobiliui, > kuris nevalgytu labai daug (labai pageidautina iki 10 l.). > Vienaturis/universalas butu labai privalumas. > Jei kas galetu argumentuotai patarti - buciau labai dekingas.