Tos patikimos buna dvigubai daugiau nuvaziavusios, parduoda pries pradedant byret. Man labiausiai pasiteisina pirkimas uz 4000 moraliskai pasenusiu modeliu, mazdaug 15-20 metu tuos daznai atvaro tikrai geram stovy. Pvz koks 19 mersas ar panasiai. -- --- "Klinga" <ner@mail.com> Wrote in message: > Nesitikiu, bet interesna kas ir kaip. Saab viena is patikimiausiu masinu > pasaulyje...tad kodel gi ir ne. > > "DK" parašė naujienų news:m0vtco$cc8$1@trimpas.omnitel.net... > > Tu tikiesi su 200 arkliu vazinet papigiaja? > > > > On 2014.10.07 08:10, Klinga wrote: >> ir deze kokia? >> >> "Klinga" parašė naujienų news:m0vsea$bpv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kiek chepsi vidutiniskai? >> >> "Signalizacija" parašė naujienų news:m0unvk$46b$1@trimpas.omnitel.net... >> >> berods dar yra juodas 9-5 aero 2000 metu berods.200+arkliu vaziuokle >> sutvarkyta, kebulas ok salonas ok >> kaina ~7000 Lt >> >> On 2014.10.06 14:31, Klinga wrote: >>> Reiskias taip...po karcios patirties su dyzeliniu varikliu...turiu >>> sekanty prasyma tamstoms: >>> >>> Prasau pasidalinti praktine bei teorine patirtimi, koks automobilis butu >>> praktiskiausias uz 8-10k litu siai dienai. >>> Vaziuojama butu kasdien minimum po 70-100 km kaip asPfaltu taip ir >>> zvyrTkeliu. Didzioji dalis kelio aisku aspFaltu, taciau reikia >>> "nereiklios" ir patikimos pakabos. Jau minejau, jog nuo dyzelio pavargau >>> net deramai nepavazinejes - prioritetas butu benziniam automobiliui, >>> kuris nevalgytu labai daug (labai pageidautina iki 10 l.). >>> Vienaturis/universalas butu labai privalumas. >>> Jei kas galetu argumentuotai patarti - buciau labai dekingas. >> > >