Ir perkant pakankamai daug matosi variklyje, nesunku paziuret ar tolygiai dirba ant mazu apsuku, ar tolygiai didina apsukas- visu pirma tai reiskia ne tik variklis bet ir kuro padabimo sistema bei jei benzinas uzdegimo sistema tvarkoje, greiciau sakyk i elektronika neilysi jei huvo skenduolis. -- --- "ice" <nera@mailo.lt> Wrote in message: > pirkdamas i varikli neilysi. > > "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message > news:m0u1c1$oa8$1@trimpas.omnitel.net... >> Uzmustas benzininis variklis nebus baisiai geriau uz uzmusta dyzeli. >> Tuo noriu pasakyti, kad prioritetai ne taip statomi ir reiktu ieskot ne >> benzininio arba dyzelinio variklio, o neuzmusto variklio. >> >> "Klinga" <ner@mail.com> wrote in message >> news:m0tuj0$lqc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Reiskias taip...po karcios patirties su dyzeliniu varikliu...turiu >>> sekanty prasyma tamstoms: >>> >>> Prasau pasidalinti praktine bei teorine patirtimi, koks automobilis butu >>> praktiskiausias uz 8-10k litu siai dienai. >>> Vaziuojama butu kasdien minimum po 70-100 km kaip asPfaltu taip ir >>> zvyrTkeliu. Didzioji dalis kelio aisku aspFaltu, taciau reikia >>> "nereiklios" ir patikimos pakabos. Jau minejau, jog nuo dyzelio pavargau >>> net deramai nepavazinejes - prioritetas butu benziniam automobiliui, >>> kuris nevalgytu labai daug (labai pageidautina iki 10 l.). >>> Vienaturis/universalas butu labai privalumas. >>> Jei kas galetu argumentuotai patarti - buciau labai dekingas. >> >> > > >