Cia gal iki kokiu 90'uju jis toks buvo. Visi tavo ziurimi saab bus opelis su savo durnais priciudais. Keiksies labiau del omegos variklio. Tu gal sukask dantis ir susitvarkyk omega iki galo, vistiek jau projekta pradejei :) On 2014.10.07 09:03, Klinga wrote: > Nesitikiu, bet interesna kas ir kaip. Saab viena is patikimiausiu masinu > pasaulyje...tad kodel gi ir ne. > > "DK" parašė naujienų news:m0vtco$cc8$1@trimpas.omnitel.net... > > Tu tikiesi su 200 arkliu vazinet papigiaja? > > > > On 2014.10.07 08:10, Klinga wrote: >> ir deze kokia? >> >> "Klinga" parašė naujienų news:m0vsea$bpv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kiek chepsi vidutiniskai? >> >> "Signalizacija" parašė naujienų news:m0unvk$46b$1@trimpas.omnitel.net... >> >> berods dar yra juodas 9-5 aero 2000 metu berods.200+arkliu vaziuokle >> sutvarkyta, kebulas ok salonas ok >> kaina ~7000 Lt >> >> On 2014.10.06 14:31, Klinga wrote: >>> Reiskias taip...po karcios patirties su dyzeliniu varikliu...turiu >>> sekanty prasyma tamstoms: >>> >>> Prasau pasidalinti praktine bei teorine patirtimi, koks automobilis butu >>> praktiskiausias uz 8-10k litu siai dienai. >>> Vaziuojama butu kasdien minimum po 70-100 km kaip asPfaltu taip ir >>> zvyrTkeliu. Didzioji dalis kelio aisku aspFaltu, taciau reikia >>> "nereiklios" ir patikimos pakabos. Jau minejau, jog nuo dyzelio pavargau >>> net deramai nepavazinejes - prioritetas butu benziniam automobiliui, >>> kuris nevalgytu labai daug (labai pageidautina iki 10 l.). >>> Vienaturis/universalas butu labai privalumas. >>> Jei kas galetu argumentuotai patarti - buciau labai dekingas. >> >