Tema: Re: Kas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-11 22:57:06
On Sun, 11 Jan 2015 22:22:38 +0200, Dainiushas wrote:

> nu, o kaip čia neseniai plyšo maikės, kad su draudiniminių remontų
> kainom viskas OK ;)

Tai su jom ir yra OK, jei viską kas formaliai priklauso keist tai tada 
tiek ir kainuoja. O formaliai tektų remontuot tam kad išlaikyt 
automobilio vertę beigi tomis dalimis kurios atitinka kokybės kriterijus 
beigi prireikus garantuotai gaunamos. O tokios deja yra tik naujos 
originalios dalys.

Man pasisekė kad viso to keist MAN nėra būtina. Pvz aš galiu gyvent su 
tuom, kad atsarginio rato niša nėra idealiai išlyginta ir ten matosi, kad 
ji buvo daužta. Man tai yra geriau nei pervirinta nauja niša. Bet jei 
ruoščiausi pardavinėt tai žinoma kriterijai būtų kiti.

Bet jei nuvarysiu pas BNV tai jie arba keis viską kas formaliai priklauso 
arba pasiųs nx. Jei taip pat nedės šrotinių detalių. Aš gi sutinku su 
šrotinėm detalėm nes man jos niekuo nenusileidžia naujom.

Draudimas ar servisas vėlgi nebėgios po šrotus ir man detalių neieškos 
beigi už jas negarantuos. Todėl priversti pirkt naujas.

Taigi, dabar klausimas kaip protingiau: pasielgt formaliai ir leist 
suremontuot už tuos 5 keur kuriuos apmokės draudimas? Būčiau visiškas 
botanikas, tai tiesiog neturėčiau kito varianto. 
Ar paimt kažkiek mažiau nei 4K (vertė - šrotinė vertė) ir investavus savo 
laiko susirankiot dalis šrotuose beigi susitvarkyt taip kaip MAN atrodo 
geriau?

Mano problema su vokiškais servisais, kad visi bando mane priverst 
pasirinkt variantą #1.

-- 
kthxbai.