as tau sakiau, kad pats nezinai ko nori. tau ir siulo du variantus, nes jie du ir yra. arba darai normaliai kaip priklauso, arba eini nx. ko tu dar nori is ju? isrisimo? ten ka nufotkinai, tai as isvis nematau ka ten tvarkyt. garaze pusdienio darbas nei vieno varzo neatsukus. ir vaziuosi tol kol variklis is masinos iskris. nu bet tau norisi 'normaliai'. kai pasiulo normaliai, tada nebestovi. ir vel is pradziu. On 2015.01.11 22:57, Invertuota panda wrote: > On Sun, 11 Jan 2015 22:22:38 +0200, Dainiushas wrote: > >> nu, o kaip čia neseniai plyšo maikės, kad su draudiniminių remontų >> kainom viskas OK ;) > > Tai su jom ir yra OK, jei viską kas formaliai priklauso keist tai tada > tiek ir kainuoja. O formaliai tektų remontuot tam kad išlaikyt > automobilio vertę beigi tomis dalimis kurios atitinka kokybės kriterijus > beigi prireikus garantuotai gaunamos. O tokios deja yra tik naujos > originalios dalys. > > Man pasisekė kad viso to keist MAN nėra būtina. Pvz aš galiu gyvent su > tuom, kad atsarginio rato niša nėra idealiai išlyginta ir ten matosi, kad > ji buvo daužta. Man tai yra geriau nei pervirinta nauja niša. Bet jei > ruoščiausi pardavinėt tai žinoma kriterijai būtų kiti. > > Bet jei nuvarysiu pas BNV tai jie arba keis viską kas formaliai priklauso > arba pasiųs nx. Jei taip pat nedės šrotinių detalių. Aš gi sutinku su > šrotinėm detalėm nes man jos niekuo nenusileidžia naujom. > > Draudimas ar servisas vėlgi nebėgios po šrotus ir man detalių neieškos > beigi už jas negarantuos. Todėl priversti pirkt naujas. > > Taigi, dabar klausimas kaip protingiau: pasielgt formaliai ir leist > suremontuot už tuos 5 keur kuriuos apmokės draudimas? Būčiau visiškas > botanikas, tai tiesiog neturėčiau kito varianto. > Ar paimt kažkiek mažiau nei 4K (vertė - šrotinė vertė) ir investavus savo > laiko susirankiot dalis šrotuose beigi susitvarkyt taip kaip MAN atrodo > geriau? > > Mano problema su vokiškais servisais, kad visi bando mane priverst > pasirinkt variantą #1. >