Tema: Re: kristolinio rutulio
Autorius: Liveris
Data: 2015-01-13 13:52:54
Na tas antras parasymas ir yra, kad tipo trumpas ar nutrukes laidas. O visa 
kalte gali buti tik kontaktu oksiduose.


-- 


________________________
Pagarbiai Dalius,
Geros dienos
"S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:m92ukq$pe3$1@trimpas.omnitel.net...
> tipo nekontaktuoja gazo variklio ir sklendes padeties jungtys ? Seip jokiu 
> problemu su jais vaziavime nesijaucia, i gazo pedala reaguoja visada.
>
> klausimas ar tai gali buti susije su perejimu i avarini rezima.
> Perskaicius visa interneta, radau tokias idomias perejimo ir avarini 
> rezima priezastis, kaip pvz. laidų pynės daužymasis dėl vibracijos į 
> slegio daviklio korpusą...
>
>
> "Liveris"  wrote in message news:m92t3k$oa9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Man labiausiai krenta i akis:
> P0228: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit High Input
> P2100: Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open
>
>
>
>
> -- 
>
>
>>
>> =================================================
>>
>> Vehicle VIN: WME4513011K557694
>> Vehicle Manufacturer: Smart
>> Vehicle Calibration ID: Not present
>>
>> Current Fault Log
>> ------------------
>> P2173: Throttle Actuator Control System - High Airflow Detected
>> P0638: Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
>> P2100: Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open
>> P0228: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit High Input
>