nu nebent masina buvo musta ir kas remontavo ant snargliu pakabino viska. nes nu kaip be ziuresi, nuo 2012 metu masinos pravodke suput ar koks kontaktas, sunkiai galetu. Kurmis "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message news:m930um$r6r$1@trimpas.omnitel.net... > Na tas antras parasymas ir yra, kad tipo trumpas ar nutrukes laidas. O > visa kalte gali buti tik kontaktu oksiduose. > > > -- > > > ________________________ > Pagarbiai Dalius, > Geros dienos > "S54" <s54@teo.lt> wrote in message > news:m92ukq$pe3$1@trimpas.omnitel.net... >> tipo nekontaktuoja gazo variklio ir sklendes padeties jungtys ? Seip >> jokiu problemu su jais vaziavime nesijaucia, i gazo pedala reaguoja >> visada. >> >> klausimas ar tai gali buti susije su perejimu i avarini rezima. >> Perskaicius visa interneta, radau tokias idomias perejimo ir avarini >> rezima priezastis, kaip pvz. laidų pynės daužymasis dėl vibracijos į >> slegio daviklio korpusą... >> >> >> "Liveris" wrote in message news:m92t3k$oa9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Man labiausiai krenta i akis: >> P0228: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit High Input >> P2100: Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open >> >> >> >> >> -- >> >> >>> >>> ================================================= >>> >>> Vehicle VIN: WME4513011K557694 >>> Vehicle Manufacturer: Smart >>> Vehicle Calibration ID: Not present >>> >>> Current Fault Log >>> ------------------ >>> P2173: Throttle Actuator Control System - High Airflow Detected >>> P0638: Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1) >>> P2100: Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open >>> P0228: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit High Input >> > >