O tai kaip ten jame drėgmė atsiranda? Aš įsivaizdavau kad sandaru viskas. Ir jei jau tos drėgmės tiek daug prisikaupia, tai skysčio kiekis turi gerokai padidėt, kur jis dedasi? Nes kiek pamenu, pvz avensiui per 6 metus ir 170kkm nepasikeitė lygis. 2015.07.30 13:33, Vitas rašė: > Stabdžių skystis yra hidroskopinis, t.y sugeria drėgmę iš aplinkos. Tėl > to žemėja užvirimo temperatūra ir didėja korozijos pavojus. Gamintojai > nurodo keisti skystį kas 1-2 metus. > > Kadangi litras kainuoja apie 2 eur, tai man geriau pasikeisti tik > skystį, nei po kelių metų keisti kartu su cilindriukais ar net su visu > abs bloku. > > >> Prie to paties klausimas - o yra racijos tą skystį keist? Nu tipo >> išmetė kompas kad jau laikas pakeist. Kiek prisimenu nei vienai auto >> niekad nekeičiau ir problemų nebuvo. >> >> 2015.07.30 10:09, Vitas rašė: >>> Kadangi servisuose stabdžių skysčių keitimas vis dar egzotika, dauguma >>> kalbintų servizistų keičia pedalo minkymo budu, todėl noriu įsigyti >>> įrangą ir keistis pats. >>> Nužiūrėjau porą variantų: >>> Be monometro: >>> http://meistroff.lt/lt/stabdziu-nuorinimas/168228-stabdzi-sistemos-nuorinimo-rankis-kraftmann-18066.html >>> >>> >>> >>> Su monometru: >>> http://www.aliexpress.com/item/Hand-Held-Vacuum-Pump-Vacumm-Tester-Brake-Bleeder-Set-FOR-CARS-ETC/818707701.html >>> >>> >>> >>> Gal kas esate dirbe stu tokiais įrankiais? Verta imti su monometru? >>> >>> >>> >