O kai kempinę sušlapini ji labai padidėja? "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:mpcur9$7oh$1@trimpas.omnitel.net... > O tai kaip ten jame drėgmė atsiranda? Aš įsivaizdavau kad sandaru > viskas. Ir jei jau tos drėgmės tiek daug prisikaupia, tai skysčio kiekis > turi gerokai padidėt, kur jis dedasi? Nes kiek pamenu, pvz avensiui per > 6 metus ir 170kkm nepasikeitė lygis. > > 2015.07.30 13:33, Vitas rašė: >> Stabdžių skystis yra hidroskopinis, t.y sugeria drėgmę iš aplinkos. Tėl >> to žemėja užvirimo temperatūra ir didėja korozijos pavojus. Gamintojai >> nurodo keisti skystį kas 1-2 metus. >> >> Kadangi litras kainuoja apie 2 eur, tai man geriau pasikeisti tik >> skystį, nei po kelių metų keisti kartu su cilindriukais ar net su visu >> abs bloku. >> >> >>> Prie to paties klausimas - o yra racijos tą skystį keist? Nu tipo >>> išmetė kompas kad jau laikas pakeist. Kiek prisimenu nei vienai auto >>> niekad nekeičiau ir problemų nebuvo. >>> >>> 2015.07.30 10:09, Vitas rašė: >>>> Kadangi servisuose stabdžių skysčių keitimas vis dar egzotika, dauguma >>>> kalbintų servizistų keičia pedalo minkymo budu, todėl noriu įsigyti >>>> įrangą ir keistis pats. >>>> Nužiūrėjau porą variantų: >>>> Be monometro: >>>> http://meistroff.lt/lt/stabdziu-nuorinimas/168228-stabdzi-sistemos-nuorinimo-rankis-kraftmann-18066.html >>>> >>>> >>>> >>>> Su monometru: >>>> http://www.aliexpress.com/item/Hand-Held-Vacuum-Pump-Vacumm-Tester-Brake-Bleeder-Set-FOR-CARS-ETC/818707701.html >>>> >>>> >>>> >>>> Gal kas esate dirbe stu tokiais įrankiais? Verta imti su monometru? >>>> >>>> >>>> >>