Tema: Re: Stabdžių skysčio keitimo įranga
Autorius: 911
Data: 2015-07-30 17:37:05
kondensatas del tepm. skirtumu.
Bet normaliai eksplotuojant jos ten neatsiranda.

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:mpcur9$7oh$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai kaip ten jame drėgmė atsiranda? Aš įsivaizdavau kad sandaru 
> viskas. Ir jei jau tos drėgmės tiek daug prisikaupia, tai skysčio kiekis 
> turi gerokai padidėt, kur jis dedasi? Nes kiek pamenu, pvz avensiui per 
> 6 metus ir 170kkm nepasikeitė lygis.
> 
> 2015.07.30 13:33, Vitas rašė:
>> Stabdžių skystis yra hidroskopinis, t.y sugeria drėgmę iš aplinkos. Tėl
>> to žemėja užvirimo temperatūra ir didėja korozijos pavojus. Gamintojai
>> nurodo keisti skystį kas 1-2 metus.
>>
>> Kadangi litras kainuoja apie 2 eur, tai man geriau pasikeisti tik
>> skystį, nei po kelių metų keisti kartu su cilindriukais ar net su visu
>> abs bloku.
>>
>>
>>> Prie to paties klausimas - o yra racijos tą skystį keist? Nu tipo
>>> išmetė kompas kad jau laikas pakeist. Kiek prisimenu nei vienai auto
>>> niekad nekeičiau ir problemų nebuvo.
>>>
>>> 2015.07.30 10:09, Vitas rašė:
>>>> Kadangi servisuose stabdžių skysčių keitimas vis dar egzotika, dauguma
>>>> kalbintų servizistų keičia pedalo minkymo budu, todėl noriu įsigyti
>>>> įrangą ir keistis pats.
>>>> Nužiūrėjau porą variantų:
>>>> Be monometro:
>>>> http://meistroff.lt/lt/stabdziu-nuorinimas/168228-stabdzi-sistemos-nuorinimo-rankis-kraftmann-18066.html
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Su monometru:
>>>> http://www.aliexpress.com/item/Hand-Held-Vacuum-Pump-Vacumm-Tester-Brake-Bleeder-Set-FOR-CARS-ETC/818707701.html
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Gal kas esate dirbe stu tokiais įrankiais? Verta imti su monometru?
>>>>
>>>>
>>>>
>>