Tema: Re: Stabd?i? skys?io keitimo ?ranga
Autorius: monaxas
Data: 2015-07-30 14:55:01
O žinai, kad sumaišius 600 ml vandens ir 400 ml etilo alkoholio nesigauna 1000 ml degtines?

"nitro" <nitro@nospam.centras.lt> wrote in message news:mpd0cc$8h2$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Tai stabdziu skystis poretas?
> 
> "monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote:
>> O kai kempin? su?lapini ji labai padid?ja?
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:mpcur9$7oh$1@trimpas.omnitel.net...
>> > O tai kaip ten jame dr?gm? atsiranda? A? ?sivaizdavau kad sandaru 
>> > viskas. Ir jei jau tos dr?gm?s tiek daug prisikaupia, tai skys?io kiekis 
>> > turi gerokai padid?t, kur jis dedasi? Nes kiek pamenu, pvz avensiui per 
>> > 6 metus ir 170kkm nepasikeit? lygis.
>> > 
>> > 2015.07.30 13:33, Vitas ra??:
>> >> Stabd?i? skystis yra hidroskopinis, t.y sugeria dr?gm? i? aplinkos. T?l
>> >> to ?em?ja u?virimo temperatˆxra ir did?ja korozijos pavojus. Gamintojai
>> >> nurodo keisti skyst? kas 1-2 metus.
>> >>
>> >> Kadangi litras kainuoja apie 2 eur, tai man geriau pasikeisti tik
>> >> skyst?, nei po keli? met? keisti kartu su cilindriukais ar net su visu
>> >> abs bloku.
>> >>
>> >>
>> >>> Prie to paties klausimas - o yra racijos t? skyst? keist? Nu tipo
>> >>> i?met? kompas kad jau laikas pakeist. Kiek prisimenu nei vienai auto
>> >>> niekad nekei?iau ir problem? nebuvo.
>> >>>
>> >>> 2015.07.30 10:09, Vitas ra??:
>> >>>> Kadangi servisuose stabd?i? skys?i? keitimas vis dar egzotika, dauguma
>> >>>> kalbint? servizist? kei?ia pedalo minkymo budu, tod?l noriu ?sigyti
>> >>>> ?rang? ir keistis pats.
>> >>>> Nu?iˆxr?jau por? variant?:
>> >>>> Be monometro:
>> >>>> http://meistroff.lt/lt/stabdziu-nuorinimas/168228-stabdzi-sistemos-nuorinimo-rankis-kraftmann-18066.html
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>> Su monometru:
>> >>>> http://www.aliexpress.com/item/Hand-Held-Vacuum-Pump-Vacumm-Tester-Brake-Bleeder-Set-FOR-CARS-ETC/818707701.html
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>> Gal kas esate dirbe stu tokiais ?rankiais? Verta imti su monometru?
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>>
>> >> 
> 
>