kame juokas? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mq73ra$2ed$1@trimpas.omnitel.net... > rimtai? tu turi self cleaning klozeta ? :)))) > ir siaip tai as ne apie sepeti. > > On 08/09/2015 11:38 AM, Igaliotinis wrote: >> nepatikesi, bet yra tokiu tuliku kur nereik plaut su sepeciu >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mq735g$27n$2@trimpas.omnitel.net... >>> o kuom tu tulika valai? barzda? >>> >>> On 08/09/2015 11:28 AM, Igaliotinis wrote: >>>> tai tu ir indus rankom plauni. >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:mq72u5$27n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> as uzsistatau tempomata ant 110 ir beveik visa kelia nuvaziuoju prie >>>>> pedalu neprisilietes. tai taip ramiai bekruizinant, prisiziuriu >>>>> visokiu nuo b nutrukusiu, kurie nebesugalvoja kaip demesio is >>>>> aplinkiniu issireikalaut. visa kelia taip ir vaziuoja - gazas kiek >>>>> eina, sekantis 'antraeilininkas', zenklas, vel gazas dugnas ir t.t. >>>>> malonumas. >>>>> >>>>> On 08/09/2015 11:24 AM, Zhegonskas wrote: >>>>>> >>>>>> kad zinok 140 vaziuojant antraeilininkams pamirkset netenka, o numest >>>>>> iki 120 nera ten jau tiek daug tu vietu. o iki klaipedos - tuo >>>>>> labiau - >>>>>> uz kryzkalnio praktiskai is viso tu 110 nebera. >>>>>> >>>>>> On 2015-08-08 23:13, CodeC wrote: >>>>>>> ir neuzpisa spaudyt stopus kas pora kilometru kur zenklai 110 bei >>>>>>> mirkset ilgom 'antraeilininkams' ? man tai labai linksma i tokius is >>>>>>> sono ziuret, kur nervuojasi pastoviai, nes visi visada visur >>>>>>> trugdo :) >>>>>>> realiai ta musu 'autostrada' viso labo tokia, kad ten daugiau 110 >>>>>>> nera >>>>>>> jokio pointo vaziuot. nei kelio danga tokia, kad smagu butu, nei >>>>>>> salygos >>>>>>> tokios, kad ilgiau minute stabiliu greiciu pavaziuotum. smaukytis >>>>>>> pastoviai 110 - 130 - 110 - 170 - 110 - 130 - nu i nx toki >>>>>>> malonuma.... >>>>>>> >>>>>>> On 08/08/2015 10:37 PM, Zhegonskas wrote: >>>>>>>> >>>>>>>> nebaisu. bet ten nevirsiju, nes apsisukimas yra. siaip autostrada >>>>>>>> vaziuoju ±140, i klaipeda ±170. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >