tu tikras, kad ta nesikurianti Volva valit geriau už 318? On 2015.08.10 23:56, CodeC wrote: > nzn kodel tau koreliuoja 110 magistralej su 70 paprastam kelyje. ten kur > leidziama 90 vaziuoju 95 jei esu vienas arba leciau, jei lenkti > pavojinga. 140 magistralej nevarau ne todel, kad masina netraukia, nes > tiek traukia super lengvai ir visokiem dainiusham su 318 tai gal sitoj > vietoj patylet reiktu, o ne pyzdavot mano volvo ;) bet man tiesiog > maloniau ir saugiau vaziuot visa kelione pastoviu greiciu be 100 > rikiavimusi ir pagreitejimu-paletejimu, tai tam pasiekti optimaliausias > greitis yra 110 bent jau atkartpoj kaunas-kryzkalnis, nes iki pajurio as > tikrai tik pora kart metuose varau. > > On 08/10/2015 04:17 PM, Salas wrote: >> O nepagalvojai, kad tokie kaip tu ypac kelia pavoju eismo saugumui ? >> Magistrale tai aisku dar dzin. Bet ten kur po viena juosta abiem kryptim >> visi tokie stabdziai tikrai saugumo neprideda. >> Savaitgali kaip tik gryzinejau is Anyksciu, - prisiziurejau tokiu >> vaizdeliu, kai masinu srautas didelis, o atsiranda koks nors durnelis >> vaziuojantas ant 70 km/h kur leidziama 90 km/h. Ir kaip vaziuojantiems >> is paskos nervai nelaiko, ir pradeda lenkti ten kur matomumas prastas, >> paskui gaunasi kad nespeja gryzt i savo juosta, ir lenkimo momentu 2 >> juostu kelias patampa 3-ju juostu. >> Vienoje vietoje ir paciam teko kalti per stabdzius, kad is priekio >> atvaziuoajntis spetu gryzti i savo juosta, nes irgi kaskoki besivelkanti >> bande aplenkti. >> Nesakau kad protingai elgiasi tie, kurie lenkia ikalnese, ar kaskur >> kitur kur matomumas per prastas, bet faktas tas kad tas lenkimas >> isprovokuotas kaskokio lopo kruizinancio -20 km/h leistino greicio. > >