nzn kodel tau koreliuoja 110 magistralej su 70 paprastam kelyje. ten kur leidziama 90 vaziuoju 95 jei esu vienas arba leciau, jei lenkti pavojinga. 140 magistralej nevarau ne todel, kad masina netraukia, nes tiek traukia super lengvai ir visokiem dainiusham su 318 tai gal sitoj vietoj patylet reiktu, o ne pyzdavot mano volvo ;) bet man tiesiog maloniau ir saugiau vaziuot visa kelione pastoviu greiciu be 100 rikiavimusi ir pagreitejimu-paletejimu, tai tam pasiekti optimaliausias greitis yra 110 bent jau atkartpoj kaunas-kryzkalnis, nes iki pajurio as tikrai tik pora kart metuose varau. On 08/10/2015 04:17 PM, Salas wrote: > O nepagalvojai, kad tokie kaip tu ypac kelia pavoju eismo saugumui ? > Magistrale tai aisku dar dzin. Bet ten kur po viena juosta abiem kryptim > visi tokie stabdziai tikrai saugumo neprideda. > Savaitgali kaip tik gryzinejau is Anyksciu, - prisiziurejau tokiu > vaizdeliu, kai masinu srautas didelis, o atsiranda koks nors durnelis > vaziuojantas ant 70 km/h kur leidziama 90 km/h. Ir kaip vaziuojantiems > is paskos nervai nelaiko, ir pradeda lenkti ten kur matomumas prastas, > paskui gaunasi kad nespeja gryzt i savo juosta, ir lenkimo momentu 2 > juostu kelias patampa 3-ju juostu. > Vienoje vietoje ir paciam teko kalti per stabdzius, kad is priekio > atvaziuoajntis spetu gryzti i savo juosta, nes irgi kaskoki besivelkanti > bande aplenkti. > Nesakau kad protingai elgiasi tie, kurie lenkia ikalnese, ar kaskur > kitur kur matomumas per prastas, bet faktas tas kad tas lenkimas > isprovokuotas kaskokio lopo kruizinancio -20 km/h leistino greicio.