> > tai bbz kiek jos kainuoja finale. nusipirkt tai gali kad ir uz 8-10keur > jau tokia kuri atrodo ir is vidaus ir is lauko graziai. spalvota oda, > apdailos ir t.t. rida iki 100kkm. bet tai kad ten su grandinem, > traversais, duru tarpinem, degalu bakais ir dar keletu potencialiu ligu > gresme. jos isgydomos, bet kiek finale viskas acistoja tai nzn tiksliai, > itariu gausis kazkas link 13keur :) tai todel brera tik toks > 'atsarginis' variantas ir yra kolkas. > bet tai čia už tiek jaučiu E46 kebule M3 išeitų.... tai bent man jau būtų giliai px tos odytės ir apdailos :D >> >> nu tai sakau 159. brera fainiau aišku kažkiek. Q4 - torsenas. BMW >> xDrive'as - sankaba tarp ašių 40:60 ir "online" valdoma iki 100% ašiai. >> Bet o tačiau tikrai to AWD reikia kai galima RWD? :) > > reiket gal nereikia, bet kai yra tai gal ner blogai. paskaicius visokiu > fanu pasimatavimus ir pastebejimus, tai atrodo tas Q4 tam tikrais > atvejais turi pranasumu pries bmw ir audi 4x4 sistemas. > kuro sanaudos nera man esminis kriterijus, nevaziuosiu as su ja daug. > na su FWD gal reikia, su RWD kažkaip bbž. Su audi lyginant - kuriom? tos kur variklis išilgai, tas pats Torsen'as, kus skersai - Haldex'as. Tai skirtingi reikalai. Torsen'as tai toks sakykim visiškai mechaninis daiktas. Haldex'as, X-Drive'as, jau priklauso nuo kuri softo versija užflašinta :D O kas link fanų, tai nu žinai, kartais jų pasvaigimai labai pritempti. O ir nuo kriterijų priklauso. > > japonu isvis nevirskinu ir nesuprantu. buvo cia is'as uzkabines, bet > gyvai pociupinejus ir pravaziavus tik sustiprino sita alergija. > jau geriau prancuzas koks ;) elementari laguna labiau patinka uz visa > eile aka 'geru' japonu. tame tarpe ir isvaizdos prasme... > na tai kiekvienam savo. IS'as iš esmės nėra bloga mašina.