Kartingas tas E90, visas vairavimas kaip kokios sportines masinos (bendrame tokiu modeliu segmente). Ir kietas ir staigus. Galiu ta pavirtinti, ant masinos su 50k rida :) On 2015.08.14 08:42, Dainiushas wrote: > btw čia vienas "po akim", tai pakabos "kietumas" labai pasitaisė > pakeitus amortizatorius. > > On 8/14/2015 8:19 AM, spakainas wrote: >> E92 tai visad labai neblogai atrodė. E90 ikifeisliftinis tai toks bbž. >> Jei pofeisliftiniai - tai visai px. Žinoma reik padoresnių kėdynių, M >> vairo ir naFigacijos centre, tada biškį geriau atrodo. Nes jei plikas - >> tai jo, nekažką. >> Tik noriu perspėt - E90 pakaba kieta ir žema. Visas duobes su subine >> skaičiuosi, dugnu daug kur kabinsi ir pan. Čia iš praktikos - yr darbe >> ikifeisliftinių keletas. >> Bet vairuojasi tai tikrai smagiai. Tiesa su xdrive troikės nebandžiau, >> bet rwd net su gaidišku 120kw i4 važiuoja visai pusėtinai. Vairas >> tikslus ir į posūkį "pats eina". >> >> 2015.08.13 23:56, Dainiushas rašė: >>> ne nu F30 šitam kontekste tai jau gausus pereboras. Kita vertus, nžn, >>> priprato gal akys, bet bent jau E92 tai visai neblogai žiūrisi. Tik >>> jaučiu irgi bus nepigus ypač su varikliu. btw, kiek tos breros kainuoja? >