tai čia suprast, gerai ar blogai? On 8/14/2015 10:10 PM, YZF wrote: > Kartingas tas E90, visas vairavimas kaip kokios sportines masinos > (bendrame tokiu modeliu segmente). Ir kietas ir staigus. Galiu ta > pavirtinti, ant masinos su 50k rida :) > > > On 2015.08.14 08:42, Dainiushas wrote: >> btw čia vienas "po akim", tai pakabos "kietumas" labai pasitaisė >> pakeitus amortizatorius. >> >> On 8/14/2015 8:19 AM, spakainas wrote: >>> E92 tai visad labai neblogai atrodė. E90 ikifeisliftinis tai toks bbž. >>> Jei pofeisliftiniai - tai visai px. Žinoma reik padoresnių kėdynių, M >>> vairo ir naFigacijos centre, tada biškį geriau atrodo. Nes jei plikas - >>> tai jo, nekažką. >>> Tik noriu perspėt - E90 pakaba kieta ir žema. Visas duobes su subine >>> skaičiuosi, dugnu daug kur kabinsi ir pan. Čia iš praktikos - yr darbe >>> ikifeisliftinių keletas. >>> Bet vairuojasi tai tikrai smagiai. Tiesa su xdrive troikės nebandžiau, >>> bet rwd net su gaidišku 120kw i4 važiuoja visai pusėtinai. Vairas >>> tikslus ir į posūkį "pats eina". >>> >>> 2015.08.13 23:56, Dainiushas rašė: >>>> ne nu F30 šitam kontekste tai jau gausus pereboras. Kita vertus, nžn, >>>> priprato gal akys, bet bent jau E92 tai visai neblogai žiūrisi. Tik >>>> jaučiu irgi bus nepigus ypač su varikliu. btw, kiek tos breros >>>> kainuoja? >>