cia yra tokia masinos specifika, o kam reikia tas pagal save ir renkasi. Zmogui A reikia komforto per LT duobes, tokios neperka Zmogui B reikia kad jaustu vaira visa laika kuo tiksliau, tada tokia perka On 2015.08.14 22:16, Dainiushas wrote: > tai čia suprast, gerai ar blogai? > > On 8/14/2015 10:10 PM, YZF wrote: >> Kartingas tas E90, visas vairavimas kaip kokios sportines masinos >> (bendrame tokiu modeliu segmente). Ir kietas ir staigus. Galiu ta >> pavirtinti, ant masinos su 50k rida :) >> >> >> On 2015.08.14 08:42, Dainiushas wrote: >>> btw čia vienas "po akim", tai pakabos "kietumas" labai pasitaisė >>> pakeitus amortizatorius. >>> >>> On 8/14/2015 8:19 AM, spakainas wrote: >>>> E92 tai visad labai neblogai atrodė. E90 ikifeisliftinis tai toks bbž. >>>> Jei pofeisliftiniai - tai visai px. Žinoma reik padoresnių kėdynių, M >>>> vairo ir naFigacijos centre, tada biškį geriau atrodo. Nes jei plikas - >>>> tai jo, nekažką. >>>> Tik noriu perspėt - E90 pakaba kieta ir žema. Visas duobes su subine >>>> skaičiuosi, dugnu daug kur kabinsi ir pan. Čia iš praktikos - yr darbe >>>> ikifeisliftinių keletas. >>>> Bet vairuojasi tai tikrai smagiai. Tiesa su xdrive troikės nebandžiau, >>>> bet rwd net su gaidišku 120kw i4 važiuoja visai pusėtinai. Vairas >>>> tikslus ir į posūkį "pats eina". >>>> >>>> 2015.08.13 23:56, Dainiushas rašė: >>>>> ne nu F30 šitam kontekste tai jau gausus pereboras. Kita vertus, nžn, >>>>> priprato gal akys, bet bent jau E92 tai visai neblogai žiūrisi. Tik >>>>> jaučiu irgi bus nepigus ypač su varikliu. btw, kiek tos breros >>>>> kainuoja? >>> >