Tema: Re: kiek kainuoja
Autorius: YZF
Data: 2015-08-15 19:43:17
cia yra tokia masinos specifika, o kam reikia tas pagal save ir renkasi.

Zmogui A reikia komforto per LT duobes, tokios neperka
Zmogui B reikia kad jaustu vaira visa laika kuo tiksliau, tada tokia perka


On 2015.08.14 22:16, Dainiushas wrote:
> tai čia suprast, gerai ar blogai?
>
> On 8/14/2015 10:10 PM, YZF wrote:
>> Kartingas tas E90, visas vairavimas kaip kokios sportines masinos
>> (bendrame tokiu modeliu segmente). Ir kietas ir staigus. Galiu ta
>> pavirtinti, ant masinos su 50k rida :)
>>
>>
>> On 2015.08.14 08:42, Dainiushas wrote:
>>> btw čia vienas "po akim", tai pakabos "kietumas" labai pasitaisė
>>> pakeitus amortizatorius.
>>>
>>> On 8/14/2015 8:19 AM, spakainas wrote:
>>>> E92 tai visad labai neblogai atrodė. E90 ikifeisliftinis tai toks bbž.
>>>> Jei pofeisliftiniai - tai visai px. Žinoma reik padoresnių kėdynių, M
>>>> vairo ir naFigacijos centre, tada biškį geriau atrodo. Nes jei plikas -
>>>> tai jo, nekažką.
>>>> Tik noriu perspėt - E90 pakaba kieta ir žema. Visas duobes su subine
>>>> skaičiuosi, dugnu daug kur kabinsi ir pan. Čia iš praktikos - yr darbe
>>>> ikifeisliftinių keletas.
>>>> Bet vairuojasi tai tikrai smagiai. Tiesa su xdrive troikės nebandžiau,
>>>> bet rwd net su gaidišku 120kw i4 važiuoja visai pusėtinai. Vairas
>>>> tikslus ir į posūkį "pats eina".
>>>>
>>>> 2015.08.13 23:56, Dainiushas rašė:
>>>>> ne nu F30 šitam kontekste tai jau gausus pereboras. Kita vertus, nžn,
>>>>> priprato gal akys, bet bent jau E92 tai visai neblogai žiūrisi. Tik
>>>>> jaučiu irgi bus nepigus ypač su varikliu. btw, kiek tos breros
>>>>> kainuoja?
>>>
>