Tema: Re: elektro varikliai
Autorius: ABLomas
Data: 2015-08-18 10:09:27
On 2015.08.17 11:11, konstruktorius wrote:
> Norit tipo palazdavot, kad netinkami ir... kad neilgai trauks...?

Nu tu ten kaip matom visų galų specas, fiziką baigęs, vagonėlyje 
gyvenęs, bet įdėmiai skaityt to, kas tau rašoma neišgali. O reikėtų, 
reikėtų...
Tau kelis kartus sakė, kad labai skirias eksploataciniai režimai, bet tu 
vis tiek savo. Pamėginsiu ant pirštų, kaip mažam vaikui:
  - 20KW čia bus toks "pakenčiamas minimumas". Jei ten miško keliukai, 
laukai, tai ir visi 50KW būtų visai gerai, turint omeny kad auto masė 
realiai nelabai ir sumažės (akumai sveria daug, jei daryt teisingai). Nu 
bet sakykim, 20KW
  - riedėt asfaltu galima ir su mažai energijos, bet negali važiuot 
asfaltu, tai realiai kalbam apie kokius 10KW.

Minėjai, kad turi "6vnt 12V 132Ah". Čia, kaip suprantu, bendra talpa?
Sakykim, jungiam 3x nuosekliai, turim 3S2P packą (neskaičiuojant celių 
pačiuose akumuose). Ir čia prasideda smagumai:
  - 36V nominalas (apytiksliai, nekreipiam dėmesio į kritimą)
  - 20KW ~= 550A, 10KW ~= 280A
  - realiai gaunas ~13C discharge ant max galios, ~6C discharge ant 
normalaus važiavimo.
Dabar dėmesio, retorinis klausimas - kur matei 6C nominalaus, nuolatinio 
discharge Pb akumus? Momentinę jie tokią atlaikys, bet retą ir 
trumpalaikę. Nuolatinės - ne, o jei "smaugsi" - tai gausi tik mažą dalį 
iš realios akumo talpos.
Kitas gi klausimas, kad eksploatuojant tokiu režimu jie labai greit 
nusibaigs. Nereik užsiciklint su savo vagonėliu - tu ten gal naudojai 
kokius 5-10A, o čia kalba eina apie šimtus amperų.

Padaryt be abejo įmanoma, tik ne taip užsiciklinus, o būtent skaitant ir 
galvojant...