kad neisradinet dviracio, galima paziuret kokius motorus ir batareikes turi hibridai, pvz toyota prius turi 50kw motora ir 1.3 kwh batareike. Jos uztenka nuvaziuot kelis km vaziuojant nedideliu greiciu (max 40-50 km/h). Tiesa, jos ikrovimas svyruoja tarp 40-60%, kad butu islaikytas ilgaamziskumas. Plug-in'o batareike jau yra 4.4 kwh ir jos uztenka nuvaziuoti tik 18 km pagal EPA testus. Paprasto rugstinio akumo neidesi, po keliu iskrovimu jis uzsilenks. Reikia pirkti specialius gilaus iskrovimo akumus. O kur dar visa elektronine valdymo dalis, kuri brangsta eksponentiskai didejant srovems. Zodziu ne taip paprastai ir pigiai ta konversija i elektrini darosi ABLomas <abl@xxx.lt> wrote: > On 2015.08.17 11:11, konstruktorius wrote: > > Norit tipo palazdavot, kad netinkami ir... kad neilgai trauks...? > Nu tu ten kaip matom vis? gal? specas, fizik? baig?s, vagon?lyje > gyven?s, bet ?d?miai skaityt to, kas tau ra?oma nei?gali. O reik?t?, > reik?t?... > Tau kelis kartus sak?, kad labai skirias eksploataciniai re?imai, bet tu > vis tiek savo. Pam?ginsiu ant pir?t?, kaip ma?am vaikui: > - 20KW ?ia bus toks "paken?iamas minimumas". Jei ten mi?ko keliukai, > laukai, tai ir visi 50KW b