On 2015-08-18 17:43, Arj wrote: > Nu pasistengus galima ir padaryti -ismeti visa vidaus iranda, laidus, > zibintus etc. Na, surinksi netoli simto kg :-)) Nedaug :-)) > Gavus 2 variklius isvis galima racionalizacija padaryti - ismesti nafig > ir greiciu deze ir po viena varikli kiekvienai pusei. Tam bet koks variklis netiks. O tinkantis bus brungus :-)) nu ir viksrus dar :) > Tada saules baterija ant stogo, taimeri I vidu, ir karve priristi - kad > pirmoj dienos pusej nutemptu I gamykla, partemptu :) Va, cia jau gera ideja :-)) Ir teisinga :-)) Tures beveik vieno arklio jega :-))) Nors, jei prikraus akumu, gali ir nepatempti :-(( Tada geriau ismesti greiciu deze, pusasius, ir bendrai visa vairo mechanizma. Rumunai tai neblogai ivalde :-) Nupjauna prieki, pritaiso pora ratu kaip vezime, ikinko arkli (galima ir jauti) ir pirmyn :-)) Audrius K. P.S. Jei sudomins techniniai sprendimai, tai galesiu ir nuotrauka tokios modernizacijos surasti :-)) > > > "Audrius K." parašė naujienų news:mqvb4h$ct5$2@trimpas.omnitel.net... > > On 2015-08-18 10:02, Arj wrote: >> na, ismetus varikli, jau bus -100kg. Jei dar visa kita nebereikalinga >> huinia, kaip radiatorius, benzo bakas etc ismetus, ziurek ir 400kg >> teliktu - plikas auto kebulas ne ka tesveria. > > Plikas kebulas ne ka sveria - bet plikas kebulas ir nevaziuos, nes > nebus ratu :-) O kad vaziuotu, teks daug ka palikti. Anglies pluosto > detaliu, kad palengvinti, autorius, kaip suprantu, nedes. Taigi ismes > varikli (bakas ne ka sveria, daugiau nieko ir neismesi), o ides daug ( > vien tik svino akumai 6 po 132 Ah, kuriu vienas svers koki 30 kg, sumoje > 180kg :-))) > > Audrius K. >