Tema: Re: elektro varikliai
Autorius: MRT
Data: 2015-08-18 13:03:17
> bet 50kw tai tikrai nereikia, gimtasis to pezo variklis koki 40kw turbut turėjo ir tai prie 5000aps/min, ar dažnai tokiom apsukom 
> vazinėjama? tuo labiau kad sukimo momentas elektros variklio bus nuo pradžių jau didesnis. kazkaip manau vazinėtis lėtai misko 
> keliuku 5kw elektros pakaktu..

Siaip rase ir 50kW butu ne pro sali, bet 20kW tipo dar dar..
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106#Electric_version
Engine nuo 1.0 L I4 (petrol) nuo 45 hp at 6,000rpm
11 kW/15 hp (electric)

Galima teigti, kad jei originalus buvo 11kW ir kazkaip "riedejo",
o cia projektas "kazkaip sliauzia", tai 5kW per akis.. bet tas
11kW galbut "kazkaip riedejo plentu"="kazkaip sliauzia pievom",
o 5kW galbut bus "kazkaip sliauzia plentu"="lengviau stumti pievom".

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_modern_production_plug-in_electric_vehicles
https://en.wikipedia.org/wiki/Tazzari_Zero
Dar geriau sitas atrodo: https://en.wikipedia.org/wiki/REVAi#First_model

400A DC kontroleris
Rated 4,8kW (6,4 arklio), kuris max 13,1kW (17,6 arklio)
8*6V*200Ah=48V*200Ah = 9600VAh (krauna beje jas 230V*13A*8h=23920VAh)
Svoris 665kg, is kuriu 270kg sveria tos batareikos.
80km "nominal", bet jei greit ar su kondiske - atstrumas krenta.
itarciau su didesniu svoriu, pusiau-doxlom batarkem, kupstais po pievas irgi km mazes.