> bet 50kw tai tikrai nereikia, gimtasis to pezo variklis koki 40kw turbut turėjo ir tai prie 5000aps/min, ar dažnai tokiom apsukom > vazinėjama? tuo labiau kad sukimo momentas elektros variklio bus nuo pradžių jau didesnis. kazkaip manau vazinėtis lėtai misko > keliuku 5kw elektros pakaktu.. Siaip rase ir 50kW butu ne pro sali, bet 20kW tipo dar dar.. https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_106#Electric_version Engine nuo 1.0 L I4 (petrol) nuo 45 hp at 6,000rpm 11 kW/15 hp (electric) Galima teigti, kad jei originalus buvo 11kW ir kazkaip "riedejo", o cia projektas "kazkaip sliauzia", tai 5kW per akis.. bet tas 11kW galbut "kazkaip riedejo plentu"="kazkaip sliauzia pievom", o 5kW galbut bus "kazkaip sliauzia plentu"="lengviau stumti pievom". https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_modern_production_plug-in_electric_vehicles https://en.wikipedia.org/wiki/Tazzari_Zero Dar geriau sitas atrodo: https://en.wikipedia.org/wiki/REVAi#First_model 400A DC kontroleris Rated 4,8kW (6,4 arklio), kuris max 13,1kW (17,6 arklio) 8*6V*200Ah=48V*200Ah = 9600VAh (krauna beje jas 230V*13A*8h=23920VAh) Svoris 665kg, is kuriu 270kg sveria tos batareikos. 80km "nominal", bet jei greit ar su kondiske - atstrumas krenta. itarciau su didesniu svoriu, pusiau-doxlom batarkem, kupstais po pievas irgi km mazes.