Nieko ypatingo. Kaip ir daugimai kitų - reikalai su sankabomis, kuro siurbliais (ten tie delphi siurbliai nepasižymi patikimumu) , paskirstymo diržų keitimai ir pan Ir nupirkt dyzelinę su rida ~ 100 - 150k su tokiu biudžetu mažai šansų. Tuo tarpu benzininę realu. Tai viską sudėjus, jei reikia neknisačios proto mašinos, su kuria važinėjama 10 -15k per metus trumpais atstumais, benzininė atrodo žymiai patraukliau. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:ms6m7o$9tr$1@trimpas.omnitel.net... > o kas dyzelinėms? > > On 9/2/2015 2:21 PM, Laimis wrote: >> Nu tai viskas gerai su jomis. Tik benzinine, jokiu būdu ne dyzeline >> žiūrėt. Varikliai patikimi, ekonomiski. Jokių diržų keitimų nereikia ( >> grandinė ). >> Aišku kalba eina apie pirmos kartos Note, tą kur iki 2012 m. Idealiausia >> būtų žiūrėt modelį nuo 2008m (po facelifto) >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:ms6hj8$6fs$3@trimpas.omnitel.net... >>> Tu nepatikėsi, bet ji tokios ir nori. >>> >>> 2015.09.02 11:39, Signalizacija rašė: >>>> Tai Nissan Note nu >>>> >>>> On 2015.09.02 08:31, spakainas wrote: >>>>> Reik vienišai mamai su dviem vaikais mašinos. Dabar važinėja su almera >>>>> 1.5 dyzelium - tam jau kirdyk, tepalo belenkiek valgo ir t.t. Meistrai >>>>> sakė nebeapsimoka tvarkyt (probleminis variklis iš principo), geriau >>>>> stumt ir pirkt kažką kito. Biudžetas neguminis, ~4k€. Važinėja daugiau >>>>> mieste, metinė rida ~15kkm. >>>>> Aš galvoju reik octaviją su 1.9 tdi surast neuždrožtą ir bus jai >>>>> laimė. >>>>> Ar nelabai realu, ką manot? Prioritetas, kaip jau supratot - ekanomyje >>>>> ir kad nebyrėtų. Tiktų iš bėdos ir benDzas, bet tada reik patikimo ir >>>>> taupaus. Nu ir geriau kad mechanika būtų, automatas tik iš didelės >>>>> bėdos, jei labai geras variantas nebent. >> >