aš tai galvoju, kad viskas sudėtingiau. didesniam varikliui iš esmės reikia daugiau kuro, kad sukt save. V8 cdi 4ltr/val (kaip koks nors 1.5dci turbūt 0.5ltr/val) tą patvirtina. Važiuojant, didelis variklis aišku dirba mažesniais sūkiais prie analogiškų sąlygų. Na o toliau jau reikia piešt kreives ir žiūrėt kur jos ten prasilenkia ir susikerta. Bet tikrai įdomumai bus ne prie 90km/h ar 120km/h. On 9/3/2015 11:34 AM, spakainas wrote: > Aš tai sugalvoju tiek: ant 90 griozdas važiuos viena pavara žemiau nei > ant 120, iš čia ir ekanomyje. > > 2015.09.03 11:22, Dainiushas rašė: >> jojo, čia man vienas aiškino, kad galingesnis variklis kondyškę nejaučia >> kaip suka ir į kalną pigiau užvažiuoja. >> >> chebra, aūų, fėjos ir skraidantys kilimai tik pasakose. jei jums ten >> kursuose kažkas jas seka - čia jaus pačių reikalas tikėt ar ne. >> >> On 9/3/2015 11:18 AM, razumas wrote: >>> bet su galingu motoru jis lengviau iveikiamas. >>> >>