Tu bent karta esi su masina nuslydes ant asfalto ? Ne ziema ? Daug sykiu yra buve situaciju kai nuslysta galas. Kartais tycia isprovokuotas, kartais netycia, bet niekad nebuna didelio streso ji sugaudyt. Va kai pries keleta men nakty uzvazinejau i viaduka nuo muravos link Klaipedos, greitis ~65 km/h asfaltas slapias, bet turbut neivertinau kad oro temperatura labai nukritusi buvo ir kai vidury viaduko pradejo priekis nuslydinet, beliko tik atleisti gaza ir spelioti spes dar sukibt, ar jau teks liuobti priekiu i atitvarus. On 2015.09.08 23:54, Invertuota panda wrote: > On Tue, 08 Sep 2015 23:07:02 +0300, news wrote: > >> bbz kaip ten su RWD, bet su FWD visada dedu naujas i prieki. Jau vien >> del to, kad priekines labiau dyla. > > Jei masina su teisinga vaziuokle tai dilimo skirtumas pakankamai > nedidelis. > >> O siaip esu labai daug testu su FWD atlikes ziema: naujos vs. devetos, >> priekis vs. galas. Kada slysta galas tai tik vairo suktelejimas ir gazo >> numetimas (kad gauti dar geresni sukibima su priekiu) padeda. Kada > > ehmm... tu cia rimtai? Kai slysta galas, tai geresnis sukibimas > reikalingas gale, o ne priekyje, kur sukibimo ir taip pakanka ir niekas > neslysta. Slystant subinei numetus gaza situacija is blogos pataps dar > blogesne. > >> slysta priekis, gali tik melstis. > > Gali pvz atleist gaza ir kiek istiesinti vaira. >