tau sunku suvokti, kad visi tavo isvartymai is esmes niekuo negeresni uz mano ar kieno nors kito. tai paniatkes. tau atrodo vienaip, man kitaip. o kaip reikia daryt, parasyta KET. as pvz manau, kad sustoti kiekvienam pries STOP linija nera optimalu, nes isitikinti, kad saugu, as puikiai sugebu ir vaziuodamas 1-2 pavara, reikalui esant prie tokio greicio sustot ne problema. taciau KET padare toki, nes ne visi vaziuoja kaip as, kaip myne 50-60kmh taip ir ilekia i sankryza cypanciom padangom. tai jeigu tu sau leidi interpretuot KET kaip tau patogiau, gal galiu ir ash? On 09/15/2015 10:58 AM, budulis vulgaris wrote: > 2015-09-15 10:55, CodeC rašė: >> ka tau parasyt? taigi tu vienoj juostoj sustojes X metru pries STOP >> linija, lakai durnium kazka, kas salia padare ta pati. tendencija aiski >> - sutampa su daugumos. > > Tau nėra skirtumo tarp 100m 20m ir 2m ? sunku suvokti, kad sustojęs 100 > ar 20 m prieš stop liniją tu iš esmės negalėsi įsitikinti ar saugu > vaziuoti per sankryžą ar ne, nes nematysi situacijos sankryžoje ir dar > kol tuos 100 ar 20 metrų važiuosi, ta situacija n kartų pasikeis. >