niekas nestresuoja. žmogus gi klausė, važinėt po miestą, sėdėt aukštai, trys žmonės. Kam jam to autobuso? Jau nekalbant apie visokius elektrinius navarotus itališkam/pracūziškam lavone :D On 9/22/2015 9:24 AM, CodeC wrote: > keicia siek tiek. dar daugiau keicia 2x slide door, daznai elektrines, > bagazine irgi elektrine. nu ne visur aisku, bet daugumoj. pas visus > dyzelius webasto standartine iranga. 7 *normalios* sedimos vietos su ne > nuliniu bagazines dydziu, arba 5 vietos su didziule bagazine. > bet cia tik pasiulymas, nestresuok taip dainiushai :) > > On 09/22/2015 09:21 AM, Dainiushas wrote: >> na taip taip 8cm ar kiek ten skirtumas viską keičia iš esmės >> >> On 9/22/2015 9:18 AM, CodeC wrote: >>> eurovan - c8, p807, phedra ir ulyse. is esme tai viena ir ta pati >>> masina. kai kurie modeliai senesniu metu kitaip biski vadinosi, bet esme >>> ten ta pati. pravaziuok bent su vienu padoresniu, praeis noras i >>> touranus ziuret. tikrai nera jie dideli kaip voyager, manevringi, gera >>> iranga. turi keleta specifiniu trukumu, bet ju visi turi. visa kita juos >>> atperka. >>> >>> On 09/22/2015 09:14 AM, telekomaz wrote: >>>> čia kaip kam gražiau/patogiau. >>>> man patinka sėdėti stačiau, bei įlipt/išlipt į aukštesnę mašiną. o >>>> šarano/vojadžerio tiesiog nebus kur priparkuoti ankštam daugiabučio >>>> kieme, be to, šeimyna iš trijų asmenų, tai vežioti tokią būdą nėra >>>> reikalo :) >>>> >>>> >>>> 2015-09-22 09:02, CodeC rašė: >>>>> imho (tiktais) - eurovan'as kazkuris. kitu atveju isvis nesuprantu >>>>> prasmes tokio 'miniveno'. normaliam universale ir vietos ir >>>>> patogumo ir >>>>> funkcionalumo daugiau. >>>> o >>>>> >>>> >>> >> >