Tema: Re: dar apie mažą miniveną
Autorius: Exo
Data: 2015-09-22 09:41:24
nzn detalių, nesigilinau, čia man taip peže sakė...

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:mtqt2c$8oa$1@trimpas.omnitel.net... 

daėjo ir iki jų dviguba sankaba?

On 9/22/2015 9:38 AM, Exo wrote:
> Berods nebegamins PSA jau nuo šių metų, bet įdomumo dėlei tai būtent pas PSA tas robotas visai pusė velnio...
>
> Exo
>
> "va"  wrote in message news:mtqqnq$74o$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pabandžiau - ir nesupratau, KODĖL išvis tokie gaminami..
>
> "Dainiushas"  parašė naujienų news:mtqpu6$6lr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 1.6, jei 81kW, tai kažkiek važiuoja.
>
> Pas PSA automatais mėgsta būt robotai, reikia bandyt ar galėsi su juo
> gyvent :)
>
> On 9/22/2015 8:40 AM, telekomaz wrote:
>> sveiki,
>>
>> esu dar vis neapsisprendimo kančiose. vw touran kaip ir lyderis, bet
>> kažkaip nenori jis man "prilipti" (be to populiarus tarp žulikų).
>> o kaip tokie konkurenciniai variantiai:
>> 1) citroen C4 picaso
>> 2) pežo 5008 (tas pats C4, tik kėbulas neapvalus, man gražiau)
>> abudu turi 1,6 dyzelius - ar jie važiuoja nors kiek? citramonas dar turi
>> 2 ltr dyzelį, tuo tarpu pežukus veža tik 1,6...)
>> 3) opel zafira
>> 4) toyota verso (ne korola)
>>
>> diudžetas 7-8. domina tik dyzelis+automatas, pageidautina 5 vietos.
>> didžiausi privalumai - važiavimo komfortas (daug laiko praleidžiu
>> mašinoje, 95 proc kilometražo mieste) bei didelis/patogus bagažo skyrius
>> (čia turbūt lyderis touranas, kurio galinės sėdynės patogiai irt lengvai
>> susilanksto, bei visai išsiima)
>>
>> dėkui už mintis,
>>
>> Teo