Tema: Re: dar apie mažą miniveną
Autorius: Tomas
Data: 2015-09-22 10:04:59
tas dsg kur nafik buvo arba sugedes, arba su 1,2-1,4tsi

"Exo"  parašė naujienų news:mtqt4m$8v7$1@trimpas.omnitel.net...

nafik nafik dsg... gal jau geriau mano paprastas robotas tada jau, o tai iš 
jo bent žinai ko tikėtis, ne taip kaip dsg...

Exo

"tranzoo"  wrote in message news:mtqqr4$76u$1@trimpas.omnitel.net...

C4, jei su didesniu varikliu, paprastas automatas. rajus, leetas, bet
automatas.

man asmeniskai tdi+dsg nebuvo alternatyvu.

--
T

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
news:mtqpu6$6lr$1@trimpas.omnitel.net...
> 1.6, jei 81kW, tai kažkiek važiuoja.
>
> Pas PSA automatais mėgsta būt robotai, reikia bandyt ar galėsi su juo
> gyvent :)
>
> On 9/22/2015 8:40 AM, telekomaz wrote:
>> sveiki,
>>
>> esu dar vis neapsisprendimo kančiose. vw touran kaip ir lyderis, bet
>> kažkaip nenori jis man "prilipti" (be to populiarus tarp žulikų).
>> o kaip tokie konkurenciniai variantiai:
>> 1) citroen C4 picaso
>> 2) pežo 5008 (tas pats C4, tik kėbulas neapvalus, man gražiau)
>> abudu turi 1,6 dyzelius - ar jie važiuoja nors kiek? citramonas dar turi
>> 2 ltr dyzelį, tuo tarpu pežukus veža tik 1,6...)
>> 3) opel zafira
>> 4) toyota verso (ne korola)
>>
>> diudžetas 7-8. domina tik dyzelis+automatas, pageidautina 5 vietos.
>> didžiausi privalumai - važiavimo komfortas (daug laiko praleidžiu
>> mašinoje, 95 proc kilometražo mieste) bei didelis/patogus bagažo skyrius
>> (čia turbūt lyderis touranas, kurio galinės sėdynės patogiai irt lengvai
>> susilanksto, bei visai išsiima)
>>
>> dėkui už mintis,
>>
>> Teo
>