Tema: Re: dar apie mažą miniveną
Autorius: tranzoo
Data: 2015-09-25 10:49:36
manlabaigaila.

"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
news:mtqt4m$8v7$1@trimpas.omnitel.net...
> nafik nafik dsg... gal jau geriau mano paprastas robotas tada jau, o tai 
> iš jo bent žinai ko tikėtis, ne taip kaip dsg...
>
> Exo
>
> "tranzoo"  wrote in message news:mtqqr4$76u$1@trimpas.omnitel.net...
>
> C4, jei su didesniu varikliu, paprastas automatas. rajus, leetas, bet
> automatas.
>
> man asmeniskai tdi+dsg nebuvo alternatyvu.
>
> --
> T
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:mtqpu6$6lr$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1.6, jei 81kW, tai kažkiek važiuoja.
>>
>> Pas PSA automatais mėgsta būt robotai, reikia bandyt ar galėsi su juo
>> gyvent :)
>>
>> On 9/22/2015 8:40 AM, telekomaz wrote:
>>> sveiki,
>>>
>>> esu dar vis neapsisprendimo kančiose. vw touran kaip ir lyderis, bet
>>> kažkaip nenori jis man "prilipti" (be to populiarus tarp žulikų).
>>> o kaip tokie konkurenciniai variantiai:
>>> 1) citroen C4 picaso
>>> 2) pežo 5008 (tas pats C4, tik kėbulas neapvalus, man gražiau)
>>> abudu turi 1,6 dyzelius - ar jie važiuoja nors kiek? citramonas dar turi
>>> 2 ltr dyzelį, tuo tarpu pežukus veža tik 1,6...)
>>> 3) opel zafira
>>> 4) toyota verso (ne korola)
>>>
>>> diudžetas 7-8. domina tik dyzelis+automatas, pageidautina 5 vietos.
>>> didžiausi privalumai - važiavimo komfortas (daug laiko praleidžiu
>>> mašinoje, 95 proc kilometražo mieste) bei didelis/patogus bagažo skyrius
>>> (čia turbūt lyderis touranas, kurio galinės sėdynės patogiai irt lengvai
>>> susilanksto, bei visai išsiima)
>>>
>>> dėkui už mintis,
>>>
>>> Teo
>>