manlabaigaila. "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:mtqt4m$8v7$1@trimpas.omnitel.net... > nafik nafik dsg... gal jau geriau mano paprastas robotas tada jau, o tai > iš jo bent žinai ko tikėtis, ne taip kaip dsg... > > Exo > > "tranzoo" wrote in message news:mtqqr4$76u$1@trimpas.omnitel.net... > > C4, jei su didesniu varikliu, paprastas automatas. rajus, leetas, bet > automatas. > > man asmeniskai tdi+dsg nebuvo alternatyvu. > > -- > T > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mtqpu6$6lr$1@trimpas.omnitel.net... >> 1.6, jei 81kW, tai kažkiek važiuoja. >> >> Pas PSA automatais mėgsta būt robotai, reikia bandyt ar galėsi su juo >> gyvent :) >> >> On 9/22/2015 8:40 AM, telekomaz wrote: >>> sveiki, >>> >>> esu dar vis neapsisprendimo kančiose. vw touran kaip ir lyderis, bet >>> kažkaip nenori jis man "prilipti" (be to populiarus tarp žulikų). >>> o kaip tokie konkurenciniai variantiai: >>> 1) citroen C4 picaso >>> 2) pežo 5008 (tas pats C4, tik kėbulas neapvalus, man gražiau) >>> abudu turi 1,6 dyzelius - ar jie važiuoja nors kiek? citramonas dar turi >>> 2 ltr dyzelį, tuo tarpu pežukus veža tik 1,6...) >>> 3) opel zafira >>> 4) toyota verso (ne korola) >>> >>> diudžetas 7-8. domina tik dyzelis+automatas, pageidautina 5 vietos. >>> didžiausi privalumai - važiavimo komfortas (daug laiko praleidžiu >>> mašinoje, 95 proc kilometražo mieste) bei didelis/patogus bagažo skyrius >>> (čia turbūt lyderis touranas, kurio galinės sėdynės patogiai irt lengvai >>> susilanksto, bei visai išsiima) >>> >>> dėkui už mintis, >>> >>> Teo >>