Tema: Re: Avensis benzino lygio indikatorius
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-04 19:55:36
ta, kad tu čia truputį ne taip surašei, viena rankenėlė su daug 
funkTSijų tikrai nėra tas pats kas vienas myKtukas su skirtingais 
paspaudimo laikais


On 2015.10.04 18:08, ManXP wrote:
> Bandau isivaizduoti automobili, padaryta pagal mineta usability
> isivaizdavima.
>
> Nori uzkurt varikli - spaudi viena mygtuka, nori uzgesint - jau kita.
> Nori ijungt priekinius valytuvus - naudoji svirtele nr 1. Galinius -
> svirtele nr 2. Nori pakeist valymo greiti - svirtele nr 3 (nes nekabinsi
> ant esamos svirteles nauju funkciju). Reikia apipurkst priekini langa -
> naudok svirtele nr4. Galini? Jokiu problemu, salia yra svirtele nr5.
> Reikia ijungt gabaritus - tam jungiklis A. Trumpos sviesos - jungiklis B
> (juk nesamone, jeigu A jungikli reiketu daugiau pasukt/ilgiau palaikyt).
> Reikia priesrukiniu sviesu? Prasau, mygtukai C ir D. Ir aisku E ilgom
> sviesom. Savaime suprantama, dar atskirai posukiu svirteles (nes butu
> durna su ta pacia svirtele jungt tiek lempas, tiek posukius).
>
> Manau sutiksi, kad vis delto "Issisukimas is situacijos" yra zymiai
> geresnis variantas? Nes kiekvienam mygtukui atskira funkcija gal ir
> gerai, kad daiktas turi kokias 5 funkcijas, bet siais laikais tai
> nelabai imanoma. Beje, kalbant apie discoverability -
> http://scottberkun.com/essays/26-the-myth-of-discoverability/ (ilgas
> straipsnis, bet labai geras pavyzdys yra su automobiliais - "Why
> everything can’t be discoverable"). Aprasoma kaip galima padaryt, kad
> useris lengvai atrastu tai, ko jam reikia, ir kaip finale tas
> "palengvinimas" viska supistu
>
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:mur0dm$2gb$4@trimpas.omnitel.net...
>
> On Sat, 03 Oct 2015 18:50:50 +0300, ManXP wrote:
>
>> Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, vienas mygtukas su daug
>> fuNkTSiju yra no-no.
>>
>> Smagu, kad bent jau telefonu gamintojai nesivadovauja tuo, ir funkcija
>> keiciasi priklausomai nuo to, ar ekrana tiesiog prilieti, ar laikai
>> ilgiau.
>
> Issisukimas is situacijos kai ner kitos iseities dar toli grazu
> nereiskia, kad tai progresas usability ir ergonomikos poziuriu.
>
> Juzability mokslas mini toki principa kaip "discoverability". Kas reiskia
> mazdaug tai, kad vartotojas turi lengvai "atrast" devaiso funkcijas ir ju
> valdyma. Tai dar vadinama "intuityviu interfeisu".
>
> Kai ant vienos knopkes 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro
> kaip kokiam casio laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus. Nes
> nebezinai ka ta knopke ir kada daro, kada spausti ir kiek laikyti.
>
> Be to, ilgi paspaudimai savaime juzability poziuriu yra kazkas panasaus i
> "gulincius policininkus". Kitaip tariant, jie kiekviena proga "lengvai
> uzpisa", nes stabdo. Yra tam tikras nedidelis milisekundziu kiekis kada
> vartotojui dar atrodo, kad jo valdomas devaisas yra "greitas". Ji
> virsijus prasideda skundai is serijos "stabdo" ir "klampus interfeisas".
>
> Taip kad jei tik yra vietos, tai visada geriau kiekvienai funkcijai
> aiskiai pazymeta ir adekvataus dydzio knopke, kuri reaguoja iskart, o ne
> po sekundes.
>
> Visa tai beje ne mano isradimas, jei nori gali pasigincyt su juzability
> mokslo korifejais. Ziurek dar imsi ir atversi jiems akis :)
>
>> O tai turetum kruva mygtuku (kaip pas VW siuo atveju), kurie uzima
>> naudinga vieta
>
> Naudinga vieta kam? Kam ten dar ta vieta ant vairo stipinu reikalinga?
>