ta, kad tu čia truputį ne taip surašei, viena rankenėlė su daug funkTSijų tikrai nėra tas pats kas vienas myKtukas su skirtingais paspaudimo laikais On 2015.10.04 18:08, ManXP wrote: > Bandau isivaizduoti automobili, padaryta pagal mineta usability > isivaizdavima. > > Nori uzkurt varikli - spaudi viena mygtuka, nori uzgesint - jau kita. > Nori ijungt priekinius valytuvus - naudoji svirtele nr 1. Galinius - > svirtele nr 2. Nori pakeist valymo greiti - svirtele nr 3 (nes nekabinsi > ant esamos svirteles nauju funkciju). Reikia apipurkst priekini langa - > naudok svirtele nr4. Galini? Jokiu problemu, salia yra svirtele nr5. > Reikia ijungt gabaritus - tam jungiklis A. Trumpos sviesos - jungiklis B > (juk nesamone, jeigu A jungikli reiketu daugiau pasukt/ilgiau palaikyt). > Reikia priesrukiniu sviesu? Prasau, mygtukai C ir D. Ir aisku E ilgom > sviesom. Savaime suprantama, dar atskirai posukiu svirteles (nes butu > durna su ta pacia svirtele jungt tiek lempas, tiek posukius). > > Manau sutiksi, kad vis delto "Issisukimas is situacijos" yra zymiai > geresnis variantas? Nes kiekvienam mygtukui atskira funkcija gal ir > gerai, kad daiktas turi kokias 5 funkcijas, bet siais laikais tai > nelabai imanoma. Beje, kalbant apie discoverability - > http://scottberkun.com/essays/26-the-myth-of-discoverability/ (ilgas > straipsnis, bet labai geras pavyzdys yra su automobiliais - "Why > everything can’t be discoverable"). Aprasoma kaip galima padaryt, kad > useris lengvai atrastu tai, ko jam reikia, ir kaip finale tas > "palengvinimas" viska supistu > > > "Invertuota panda" wrote in message > news:mur0dm$2gb$4@trimpas.omnitel.net... > > On Sat, 03 Oct 2015 18:50:50 +0300, ManXP wrote: > >> Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, vienas mygtukas su daug >> fuNkTSiju yra no-no. >> >> Smagu, kad bent jau telefonu gamintojai nesivadovauja tuo, ir funkcija >> keiciasi priklausomai nuo to, ar ekrana tiesiog prilieti, ar laikai >> ilgiau. > > Issisukimas is situacijos kai ner kitos iseities dar toli grazu > nereiskia, kad tai progresas usability ir ergonomikos poziuriu. > > Juzability mokslas mini toki principa kaip "discoverability". Kas reiskia > mazdaug tai, kad vartotojas turi lengvai "atrast" devaiso funkcijas ir ju > valdyma. Tai dar vadinama "intuityviu interfeisu". > > Kai ant vienos knopkes 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro > kaip kokiam casio laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus. Nes > nebezinai ka ta knopke ir kada daro, kada spausti ir kiek laikyti. > > Be to, ilgi paspaudimai savaime juzability poziuriu yra kazkas panasaus i > "gulincius policininkus". Kitaip tariant, jie kiekviena proga "lengvai > uzpisa", nes stabdo. Yra tam tikras nedidelis milisekundziu kiekis kada > vartotojui dar atrodo, kad jo valdomas devaisas yra "greitas". Ji > virsijus prasideda skundai is serijos "stabdo" ir "klampus interfeisas". > > Taip kad jei tik yra vietos, tai visada geriau kiekvienai funkcijai > aiskiai pazymeta ir adekvataus dydzio knopke, kuri reaguoja iskart, o ne > po sekundes. > > Visa tai beje ne mano isradimas, jei nori gali pasigincyt su juzability > mokslo korifejais. Ziurek dar imsi ir atversi jiems akis :) > >> O tai turetum kruva mygtuku (kaip pas VW siuo atveju), kurie uzima >> naudinga vieta > > Naudinga vieta kam? Kam ten dar ta vieta ant vairo stipinu reikalinga? >