Tema: Re: Avensis benzino lygio indikatorius
Autorius: ManXP
Data: 2015-10-04 20:06:02
Tai rasiau, kad butu i tema - "Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, 
vienas mygtukas su daug fuNkTSiju yra no-no" ir "Kai ant vienos knopkes 
'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro kaip kokiam casio 
laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus".

T.y. ir daviau pavyzdi, kaip viskas atrodytu, jeigu kiekvienai funkcijai 
butu atskira knopke

"Dainiushas"  wrote in message news:murlm8$8mj$1@trimpas.omnitel.net...

ta, kad tu čia truputį ne taip surašei, viena rankenėlė su daug
funkTSijų tikrai nėra tas pats kas vienas myKtukas su skirtingais
paspaudimo laikais


On 2015.10.04 18:08, ManXP wrote:
> Bandau isivaizduoti automobili, padaryta pagal mineta usability
> isivaizdavima.
>
> Nori uzkurt varikli - spaudi viena mygtuka, nori uzgesint - jau kita.
> Nori ijungt priekinius valytuvus - naudoji svirtele nr 1. Galinius -
> svirtele nr 2. Nori pakeist valymo greiti - svirtele nr 3 (nes nekabinsi
> ant esamos svirteles nauju funkciju). Reikia apipurkst priekini langa -
> naudok svirtele nr4. Galini? Jokiu problemu, salia yra svirtele nr5.
> Reikia ijungt gabaritus - tam jungiklis A. Trumpos sviesos - jungiklis B
> (juk nesamone, jeigu A jungikli reiketu daugiau pasukt/ilgiau palaikyt).
> Reikia priesrukiniu sviesu? Prasau, mygtukai C ir D. Ir aisku E ilgom
> sviesom. Savaime suprantama, dar atskirai posukiu svirteles (nes butu
> durna su ta pacia svirtele jungt tiek lempas, tiek posukius).
>
> Manau sutiksi, kad vis delto "Issisukimas is situacijos" yra zymiai
> geresnis variantas? Nes kiekvienam mygtukui atskira funkcija gal ir
> gerai, kad daiktas turi kokias 5 funkcijas, bet siais laikais tai
> nelabai imanoma. Beje, kalbant apie discoverability -
> http://scottberkun.com/essays/26-the-myth-of-discoverability/ (ilgas
> straipsnis, bet labai geras pavyzdys yra su automobiliais - "Why
> everything can’t be discoverable"). Aprasoma kaip galima padaryt, kad
> useris lengvai atrastu tai, ko jam reikia, ir kaip finale tas
> "palengvinimas" viska supistu
>
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:mur0dm$2gb$4@trimpas.omnitel.net...
>
> On Sat, 03 Oct 2015 18:50:50 +0300, ManXP wrote:
>
>> Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, vienas mygtukas su daug
>> fuNkTSiju yra no-no.
>>
>> Smagu, kad bent jau telefonu gamintojai nesivadovauja tuo, ir funkcija
>> keiciasi priklausomai nuo to, ar ekrana tiesiog prilieti, ar laikai
>> ilgiau.
>
> Issisukimas is situacijos kai ner kitos iseities dar toli grazu
> nereiskia, kad tai progresas usability ir ergonomikos poziuriu.
>
> Juzability mokslas mini toki principa kaip "discoverability". Kas reiskia
> mazdaug tai, kad vartotojas turi lengvai "atrast" devaiso funkcijas ir ju
> valdyma. Tai dar vadinama "intuityviu interfeisu".
>
> Kai ant vienos knopkes 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro
> kaip kokiam casio laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus. Nes
> nebezinai ka ta knopke ir kada daro, kada spausti ir kiek laikyti.
>
> Be to, ilgi paspaudimai savaime juzability poziuriu yra kazkas panasaus i
> "gulincius policininkus". Kitaip tariant, jie kiekviena proga "lengvai
> uzpisa", nes stabdo. Yra tam tikras nedidelis milisekundziu kiekis kada
> vartotojui dar atrodo, kad jo valdomas devaisas yra "greitas". Ji
> virsijus prasideda skundai is serijos "stabdo" ir "klampus interfeisas".
>
> Taip kad jei tik yra vietos, tai visada geriau kiekvienai funkcijai
> aiskiai pazymeta ir adekvataus dydzio knopke, kuri reaguoja iskart, o ne
> po sekundes.
>
> Visa tai beje ne mano isradimas, jei nori gali pasigincyt su juzability
> mokslo korifejais. Ziurek dar imsi ir atversi jiems akis :)
>
>> O tai turetum kruva mygtuku (kaip pas VW siuo atveju), kurie uzima
>> naudinga vieta
>
> Naudinga vieta kam? Kam ten dar ta vieta ant vairo stipinu reikalinga?
>