tai visgi tu apie knopkes, ar apie vieną rankenėlę su daug knopkių ar šiaip apie kažkokias mistines rankenėles sferiniame vakuume? :) On 2015.10.04 20:06, ManXP wrote: > Tai rasiau, kad butu i tema - "Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, > vienas mygtukas su daug fuNkTSiju yra no-no" ir "Kai ant vienos knopkes > 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro kaip kokiam casio > laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus". > > T.y. ir daviau pavyzdi, kaip viskas atrodytu, jeigu kiekvienai funkcijai > butu atskira knopke > > "Dainiushas" wrote in message news:murlm8$8mj$1@trimpas.omnitel.net... > > ta, kad tu čia truputį ne taip surašei, viena rankenėlė su daug > funkTSijų tikrai nėra tas pats kas vienas myKtukas su skirtingais > paspaudimo laikais > > > On 2015.10.04 18:08, ManXP wrote: >> Bandau isivaizduoti automobili, padaryta pagal mineta usability >> isivaizdavima. >> >> Nori uzkurt varikli - spaudi viena mygtuka, nori uzgesint - jau kita. >> Nori ijungt priekinius valytuvus - naudoji svirtele nr 1. Galinius - >> svirtele nr 2. Nori pakeist valymo greiti - svirtele nr 3 (nes nekabinsi >> ant esamos svirteles nauju funkciju). Reikia apipurkst priekini langa - >> naudok svirtele nr4. Galini? Jokiu problemu, salia yra svirtele nr5. >> Reikia ijungt gabaritus - tam jungiklis A. Trumpos sviesos - jungiklis B >> (juk nesamone, jeigu A jungikli reiketu daugiau pasukt/ilgiau palaikyt). >> Reikia priesrukiniu sviesu? Prasau, mygtukai C ir D. Ir aisku E ilgom >> sviesom. Savaime suprantama, dar atskirai posukiu svirteles (nes butu >> durna su ta pacia svirtele jungt tiek lempas, tiek posukius). >> >> Manau sutiksi, kad vis delto "Issisukimas is situacijos" yra zymiai >> geresnis variantas? Nes kiekvienam mygtukui atskira funkcija gal ir >> gerai, kad daiktas turi kokias 5 funkcijas, bet siais laikais tai >> nelabai imanoma. Beje, kalbant apie discoverability - >> http://scottberkun.com/essays/26-the-myth-of-discoverability/ (ilgas >> straipsnis, bet labai geras pavyzdys yra su automobiliais - "Why >> everything can’t be discoverable"). Aprasoma kaip galima padaryt, kad >> useris lengvai atrastu tai, ko jam reikia, ir kaip finale tas >> "palengvinimas" viska supistu >> >> >> "Invertuota panda" wrote in message >> news:mur0dm$2gb$4@trimpas.omnitel.net... >> >> On Sat, 03 Oct 2015 18:50:50 +0300, ManXP wrote: >> >>> Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, vienas mygtukas su daug >>> fuNkTSiju yra no-no. >>> >>> Smagu, kad bent jau telefonu gamintojai nesivadovauja tuo, ir funkcija >>> keiciasi priklausomai nuo to, ar ekrana tiesiog prilieti, ar laikai >>> ilgiau. >> >> Issisukimas is situacijos kai ner kitos iseities dar toli grazu >> nereiskia, kad tai progresas usability ir ergonomikos poziuriu. >> >> Juzability mokslas mini toki principa kaip "discoverability". Kas reiskia >> mazdaug tai, kad vartotojas turi lengvai "atrast" devaiso funkcijas ir ju >> valdyma. Tai dar vadinama "intuityviu interfeisu". >> >> Kai ant vienos knopkes 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro >> kaip kokiam casio laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus. Nes >> nebezinai ka ta knopke ir kada daro, kada spausti ir kiek laikyti. >> >> Be to, ilgi paspaudimai savaime juzability poziuriu yra kazkas panasaus i >> "gulincius policininkus". Kitaip tariant, jie kiekviena proga "lengvai >> uzpisa", nes stabdo. Yra tam tikras nedidelis milisekundziu kiekis kada >> vartotojui dar atrodo, kad jo valdomas devaisas yra "greitas". Ji >> virsijus prasideda skundai is serijos "stabdo" ir "klampus interfeisas". >> >> Taip kad jei tik yra vietos, tai visada geriau kiekvienai funkcijai >> aiskiai pazymeta ir adekvataus dydzio knopke, kuri reaguoja iskart, o ne >> po sekundes. >> >> Visa tai beje ne mano isradimas, jei nori gali pasigincyt su juzability >> mokslo korifejais. Ziurek dar imsi ir atversi jiems akis :) >> >>> O tai turetum kruva mygtuku (kaip pas VW siuo atveju), kurie uzima >>> naudinga vieta >> >> Naudinga vieta kam? Kam ten dar ta vieta ant vairo stipinu reikalinga? >> >