Tema: Re: Avensis benzino lygio indikatorius
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-04 20:17:22
tai visgi tu apie knopkes, ar apie vieną rankenėlę su daug knopkių ar 
šiaip apie kažkokias mistines rankenėles sferiniame vakuume? :)


On 2015.10.04 20:06, ManXP wrote:
> Tai rasiau, kad butu i tema - "Seip tai pagal uzability mokslo kanonus,
> vienas mygtukas su daug fuNkTSiju yra no-no" ir "Kai ant vienos knopkes
> 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro kaip kokiam casio
> laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus".
>
> T.y. ir daviau pavyzdi, kaip viskas atrodytu, jeigu kiekvienai funkcijai
> butu atskira knopke
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:murlm8$8mj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> ta, kad tu čia truputį ne taip surašei, viena rankenėlė su daug
> funkTSijų tikrai nėra tas pats kas vienas myKtukas su skirtingais
> paspaudimo laikais
>
>
> On 2015.10.04 18:08, ManXP wrote:
>> Bandau isivaizduoti automobili, padaryta pagal mineta usability
>> isivaizdavima.
>>
>> Nori uzkurt varikli - spaudi viena mygtuka, nori uzgesint - jau kita.
>> Nori ijungt priekinius valytuvus - naudoji svirtele nr 1. Galinius -
>> svirtele nr 2. Nori pakeist valymo greiti - svirtele nr 3 (nes nekabinsi
>> ant esamos svirteles nauju funkciju). Reikia apipurkst priekini langa -
>> naudok svirtele nr4. Galini? Jokiu problemu, salia yra svirtele nr5.
>> Reikia ijungt gabaritus - tam jungiklis A. Trumpos sviesos - jungiklis B
>> (juk nesamone, jeigu A jungikli reiketu daugiau pasukt/ilgiau palaikyt).
>> Reikia priesrukiniu sviesu? Prasau, mygtukai C ir D. Ir aisku E ilgom
>> sviesom. Savaime suprantama, dar atskirai posukiu svirteles (nes butu
>> durna su ta pacia svirtele jungt tiek lempas, tiek posukius).
>>
>> Manau sutiksi, kad vis delto "Issisukimas is situacijos" yra zymiai
>> geresnis variantas? Nes kiekvienam mygtukui atskira funkcija gal ir
>> gerai, kad daiktas turi kokias 5 funkcijas, bet siais laikais tai
>> nelabai imanoma. Beje, kalbant apie discoverability -
>> http://scottberkun.com/essays/26-the-myth-of-discoverability/ (ilgas
>> straipsnis, bet labai geras pavyzdys yra su automobiliais - "Why
>> everything can’t be discoverable"). Aprasoma kaip galima padaryt, kad
>> useris lengvai atrastu tai, ko jam reikia, ir kaip finale tas
>> "palengvinimas" viska supistu
>>
>>
>> "Invertuota panda"  wrote in message
>> news:mur0dm$2gb$4@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On Sat, 03 Oct 2015 18:50:50 +0300, ManXP wrote:
>>
>>> Seip tai pagal uzability mokslo kanonus, vienas mygtukas su daug
>>> fuNkTSiju yra no-no.
>>>
>>> Smagu, kad bent jau telefonu gamintojai nesivadovauja tuo, ir funkcija
>>> keiciasi priklausomai nuo to, ar ekrana tiesiog prilieti, ar laikai
>>> ilgiau.
>>
>> Issisukimas is situacijos kai ner kitos iseities dar toli grazu
>> nereiskia, kad tai progresas usability ir ergonomikos poziuriu.
>>
>> Juzability mokslas mini toki principa kaip "discoverability". Kas reiskia
>> mazdaug tai, kad vartotojas turi lengvai "atrast" devaiso funkcijas ir ju
>> valdyma. Tai dar vadinama "intuityviu interfeisu".
>>
>> Kai ant vienos knopkes 'pakabinamas' debesys fyciu, tai valdymas pasidaro
>> kaip kokiam casio laikrodyje, t.y. toli grazu ne intuityvus. Nes
>> nebezinai ka ta knopke ir kada daro, kada spausti ir kiek laikyti.
>>
>> Be to, ilgi paspaudimai savaime juzability poziuriu yra kazkas panasaus i
>> "gulincius policininkus". Kitaip tariant, jie kiekviena proga "lengvai
>> uzpisa", nes stabdo. Yra tam tikras nedidelis milisekundziu kiekis kada
>> vartotojui dar atrodo, kad jo valdomas devaisas yra "greitas". Ji
>> virsijus prasideda skundai is serijos "stabdo" ir "klampus interfeisas".
>>
>> Taip kad jei tik yra vietos, tai visada geriau kiekvienai funkcijai
>> aiskiai pazymeta ir adekvataus dydzio knopke, kuri reaguoja iskart, o ne
>> po sekundes.
>>
>> Visa tai beje ne mano isradimas, jei nori gali pasigincyt su juzability
>> mokslo korifejais. Ziurek dar imsi ir atversi jiems akis :)
>>
>>> O tai turetum kruva mygtuku (kaip pas VW siuo atveju), kurie uzima
>>> naudinga vieta
>>
>> Naudinga vieta kam? Kam ten dar ta vieta ant vairo stipinu reikalinga?
>>
>