On 5/27/16 21:32, HH-HH wrote: > Sveiki grupso nariai, > > "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir > dairausi automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką > automobilį. Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai > reikia žiūrėti kas geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už > taršą (pvz. dyzelis 3,0 L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200 Arba ne, priklausomai nuo gamybos metu be kubaturos turi reiksmes CO2 kiekis beigi ekologiskumo kategorija (Euro X). Minetos sumeles bendram islaidu automobiliui fone yra fignia. > e/metams). O kad dyzelis atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000 > km nulėkti, jei mažiau, tai jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai Minetas skaicius yra lauztas is pirsto. Bendros taisykles nelabai yra, dyzelio atsiperkamumas priklauso nuo lanbai daug aplinkybiu. > šneka). Automobilio žiūrinėju iki 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų, > universalas (kadangi šeimyna važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus, > bet kažkaip man jie nepatikimi atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes > numaus, kad suremontuoti, nes remontonto kainos kainos Vokietijoje ne > tokios kaip Lietuvoje :) Uz tiek kazka padoraus (geriau nei LT) surast bus vargelis. Normalus handleriai tokiom nebeuzsiima, ten be kokiu 10-15k ner ka veikt. Na o pirkt pas turka/araba/rusa/lenka ar ta pati lietuvi tai tas pat kas lietuviskam turguj. O surast gera varianta "is zmogaus" irgi bus ganetinai nelengva. > Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į > Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV > Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į > didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti. Dyzelis be DPF tokios negaus. O 2003 tokiu dar buvo reta.