Tema: Re: Q: Auto pirkimas in DE ir naudojimas in DE
Autorius: HH-HH
Data: 2016-05-28 10:13:04
tai realiai, tik dviratį galima nusipirkti? :)

On 2016-05-28 00:17, Invertuota panda wrote:
> On 5/27/16 21:32, HH-HH wrote:
>> Sveiki grupso nariai,
>>
>> "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir
>> dairausi automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką
>> automobilį. Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai
>> reikia žiūrėti kas geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už
>> taršą (pvz. dyzelis 3,0 L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200
>
> Arba ne, priklausomai nuo gamybos metu be kubaturos turi reiksmes CO2
> kiekis beigi ekologiskumo kategorija (Euro X). Minetos sumeles bendram
> islaidu automobiliui fone yra fignia.
>
>> e/metams). O kad dyzelis atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000
>> km nulėkti, jei mažiau, tai jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai
>
> Minetas skaicius yra lauztas is pirsto. Bendros taisykles nelabai yra,
> dyzelio atsiperkamumas priklauso nuo lanbai daug aplinkybiu.
>
>> šneka). Automobilio žiūrinėju iki 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų,
>> universalas (kadangi šeimyna važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus,
>> bet kažkaip man jie nepatikimi atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes
>> numaus, kad suremontuoti, nes remontonto kainos kainos Vokietijoje ne
>> tokios kaip Lietuvoje :)
>
> Uz tiek kazka padoraus (geriau nei LT) surast bus vargelis. Normalus
> handleriai tokiom nebeuzsiima, ten be kokiu 10-15k ner ka veikt. Na o
> pirkt pas turka/araba/rusa/lenka ar ta pati lietuvi tai tas pat kas
> lietuviskam turguj. O surast gera varianta "is zmogaus" irgi bus
> ganetinai nelengva.
>
>> Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į
>> Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV
>> Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į
>> didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti.
>
> Dyzelis be DPF tokios negaus. O 2003 tokiu dar buvo reta.
>