tai realiai, tik dviratį galima nusipirkti? :) On 2016-05-28 00:17, Invertuota panda wrote: > On 5/27/16 21:32, HH-HH wrote: >> Sveiki grupso nariai, >> >> "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir >> dairausi automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką >> automobilį. Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai >> reikia žiūrėti kas geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už >> taršą (pvz. dyzelis 3,0 L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200 > > Arba ne, priklausomai nuo gamybos metu be kubaturos turi reiksmes CO2 > kiekis beigi ekologiskumo kategorija (Euro X). Minetos sumeles bendram > islaidu automobiliui fone yra fignia. > >> e/metams). O kad dyzelis atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000 >> km nulėkti, jei mažiau, tai jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai > > Minetas skaicius yra lauztas is pirsto. Bendros taisykles nelabai yra, > dyzelio atsiperkamumas priklauso nuo lanbai daug aplinkybiu. > >> šneka). Automobilio žiūrinėju iki 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų, >> universalas (kadangi šeimyna važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus, >> bet kažkaip man jie nepatikimi atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes >> numaus, kad suremontuoti, nes remontonto kainos kainos Vokietijoje ne >> tokios kaip Lietuvoje :) > > Uz tiek kazka padoraus (geriau nei LT) surast bus vargelis. Normalus > handleriai tokiom nebeuzsiima, ten be kokiu 10-15k ner ka veikt. Na o > pirkt pas turka/araba/rusa/lenka ar ta pati lietuvi tai tas pat kas > lietuviskam turguj. O surast gera varianta "is zmogaus" irgi bus > ganetinai nelengva. > >> Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į >> Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV >> Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į >> didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti. > > Dyzelis be DPF tokios negaus. O 2003 tokiu dar buvo reta. >