tarsos moekstis priklauso nuo litrazo ir nuo tarsos. Litraza daugina is koeficiento plius masinos tarsa(senoms tarsa matuoja, naujoms/apynaujoms ima is specifikaciju) lygu metinis mokestis. Nori mazo mokescio - imi maza litraza su maza tarsa. "HH-HH" wrote in message news:nia7c5$gfl$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki grupso nariai, "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir dairausi automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką automobilį. Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai reikia žiūrėti kas geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už taršą (pvz. dyzelis 3,0 L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200 e/metams). O kad dyzelis atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000 km nulėkti, jei mažiau, tai jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai šneka). Automobilio žiūrinėju iki 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų, universalas (kadangi šeimyna važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus, bet kažkaip man jie nepatikimi atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes numaus, kad suremontuoti, nes remontonto kainos kainos Vokietijoje ne tokios kaip Lietuvoje :) Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti. Thx už atsakymus ir pasiūlymus :)