Nu, esu vokietijoje, mano agentas negali atvykti apziureti masinos, nes labai uzsiemes, tikiu, kad automobilis geras, prasyciau pakrauti ant tralo ir issiusti man i afrika, pinigus jau pervedziau paypal, va israsas. "HH-HH" <ttt@tt.de> wrote in message news:nia7c5$gfl$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki grupso nariai, > > "pasistojo" šioks toks klausimas. Šiuo metu gyvenu Vokietijoje ir dairausi > automobilio. Rinka labai didelė, tačiau pats linkęs į vokišką automobilį. > Kadangi in DE yra taršos mokesčiai, tai renkantis labai reikia žiūrėti kas > geriau, nes kasmet teks pakloti nemenką sumelę už taršą (pvz. dyzelis 3,0 > L - ~600 e/metams | benzinas 2,0 L - ~200 e/metams). O kad dyzelis > atsipirktų, reikia per metus ne mažiau 20 000 km nulėkti, jei mažiau, tai > jau benzinas geriau (taip visi vokiečiai šneka). Automobilio žiūrinėju iki > 5000-6000e, metai nuo 2003 ir į viršų, universalas (kadangi šeimyna > važinėsis kartu), žiūrinėju ir automatus, bet kažkaip man jie nepatikimi > atrodo, nes jei kas ne taip, tai kelnes numaus, kad suremontuoti, nes > remontonto kainos kainos Vokietijoje ne tokios kaip Lietuvoje :) > Šiaip žiūrinėju ir Lietuvoje, bet kai žinom, kokio lygio auto grįžta į > Lietuvą, tai kažkaip nėra šanšų, kad man lietuviška auto praeis TÜV > Vokietijoje ir gaus žalią lipuškę, kad yra draugiška su gamta ir galiu į > didžiuosius Vokietijos miestus įvažiuoti. > > Thx už atsakymus ir pasiūlymus :)