tai jaučiu Renault 2.0dCi irgi panašiai aprašo. Bet niūri realybė kartais būna kitokia.... On 7/13/2016 9:39 AM, Lapinas wrote: > Tu čia tikrai apie MB BOSCH CDI porini? > Visas pasaulis juos išima/įdeda ir be 100tonų jėgos. > Net MB Workshop Information System nurodo išėmimo adapterių rinkinį ir darbą su jais, nėr ten jokio kosmoso. > > "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:nm3m4i$cdq$1@trimpas.omnitel.net... >> Papuolei. >> Tas pasakymas apie "esant karshtam varikliui" - tai kaip klyzma lavonui. >> Tu sjomniku nieks neskolina, o nuomuoja kartu su meistru, pakainuos nuo kokiu 30 eu uzh 1 purkshtuka. Sjomnikas tempia iki 100 tonu jega (kas jau supisa purkshtuka, kad nesupistum reikia iki 15 t mazhdaug), tai cia vel papuolei, pasidomek purkshtuku ir ju remonto kainom. >> >> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:nm3ac1$8go$1@trimpas.omnitel.net... >>> Situacija: >>> kad patikrinti paskirstymo grandinės būklę reikia nuimti vožtuvų dangtelį. Kad jį nuimt, reikia išimti CDI purkštukus. >>> >>> Prisiskaičiau, kad išimt reikia esant karštam varikliui, bet kad pasukti alkūninį veleną, reikia nuimti diržą, kad nuimti diržą, reikia nuardyti beveik visą priekį. >>> >>> Klausimas: ar purkštukai normaliuoju būdu išimami ir įdedami esant šaltam varikliui? >>> >>> Gal galite rekomenduoti kokius pasiteisinusius sjomnikus? Gal kas gali juos paskolinti? Kaip po išėmimo purkštukai suprasuojami į darbines vietas? >>> >>> Jeigu ką variklis MB 4,0 CDI OM628. >>> >>> Veiksmas Kaune.