siaip as man rodos turiu cdi varikliui ir viena ir kita toolsa, reik tik pazet ar tinka tokiam ;) "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:nm56er$tjc$1@trimpas.omnitel.net... > Va pas mane lygia tokie kaip filme. > Žodžiu supratau, nusiperku tą paprasčiausią komplektuką su atbuliniu > plaktuku. Jei koks neišsikals, tai tada samdysim Tomą su 100 tonų > sjomniku. (Brazo nesiūlyt, nevirškinu jo dar nuo tų langų, kai fortkėm > prekiavo). > > > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message > news:nm546g$s5l$1@trimpas.omnitel.net... >> a, nu del ishsitampymo viskas aisku tada ;) sausi purkstukai yra patys >> pikciausi :P bet buna ju labai piktai sedinciu, buna rankom ishtrauki >> paklibines.. >> >> https://www.youtube.com/watch?v=e9yq-5Rek_M cia skaitosi labai lengvai >> ishsiima. >> >> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >> news:nm53fs$rpv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Užkūrus šaltą kelias sekundes būna grandinės garsas. Gal užteks tik >>> įtempėją pakeist, bet... >>> Priėjimas ten tai bbd. Tai noriu pamatuoti ar neišsitempusi grandinė ir, >>> jei reikia, pasikeisti ir ją. Matavimas super nesudėtingas (kei >>> dangtelis >>> nuimtas), suki alkūninį, kol sulenda štiftas tam tikroj vietoj ant >>> vožtuvų >>> veleno, ir pažiūri mietkes andt kolenvalo disko. Jei daugiau nei 11 >>> laipsnių - keiti grandinę. >>> >>> Purkštukai sausi ir švarūs, jokių salerkos ar tepalo balų aplink juos. >>> WIS >>> rašo, kad iškali su atbulu plaktuku, o tuos, kurie neiškali, nuardai >>> korpuso viršų ir ištrauki su sjomniku (tam tikros formos atrama, prisuki >>> adapterį ir lupi su hidrauliniu įrankiu). >>> >>> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message >>> news:nm4tj2$npd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 123 butu gerai ;) tu geriau papasakok, del kokios priezasties nori lyst >>>> iki >>>> grandines, o tada gal ir apie purkstuku isemima galima bus pagalvot ;) >>>> >>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >>>> news:nm4ro6$mit$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Alio, kalba eina ne apie 123 mersą. >>>>> >>>>> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message >>>>> news:nm4q1h$li9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> MB Workshop Information System ne neisivaizduoja, kiek metu mashina >>>>>> eksploatuoja lietuviai, ir orientuojasi i neuzhpuvusius >>>>>> egzempliorius. >>>>>> >>>>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:nm4nma$k8l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tu čia tikrai apie MB BOSCH CDI porini? >>>>>>> Visas pasaulis juos išima/įdeda ir be 100tonų jėgos. >>>>>>> Net MB Workshop Information System nurodo išėmimo adapterių rinkinį >>>>>>> ir >>>>>>> darbą su jais, nėr ten jokio kosmoso. >>>>>>> >>>>>>> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message >>>>>>> news:nm3m4i$cdq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Papuolei. >>>>>>>> Tas pasakymas apie "esant karshtam varikliui" - tai kaip klyzma >>>>>>>> lavonui. >>>>>>>> Tu sjomniku nieks neskolina, o nuomuoja kartu su meistru, pakainuos >>>>>>>> nuo >>>>>>>> kokiu 30 eu uzh 1 purkshtuka. Sjomnikas tempia iki 100 tonu jega >>>>>>>> (kas >>>>>>>> jau supisa purkshtuka, kad nesupistum reikia iki 15 t mazhdaug), >>>>>>>> tai >>>>>>>> cia vel papuolei, pasidomek purkshtuku ir ju remonto kainom. >>>>>>>> >>>>>>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:nm3ac1$8go$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Situacija: >>>>>>>>> kad patikrinti paskirstymo grandinės būklę reikia nuimti vožtuvų >>>>>>>>> dangtelį. Kad jį nuimt, reikia išimti CDI purkštukus. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Prisiskaičiau, kad išimt reikia esant karštam varikliui, bet kad >>>>>>>>> pasukti alkūninį veleną, reikia nuimti diržą, kad nuimti diržą, >>>>>>>>> reikia >>>>>>>>> nuardyti beveik visą priekį. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Klausimas: ar purkštukai normaliuoju būdu išimami ir įdedami esant >>>>>>>>> šaltam varikliui? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Gal galite rekomenduoti kokius pasiteisinusius sjomnikus? Gal kas >>>>>>>>> gali >>>>>>>>> juos paskolinti? Kaip po išėmimo purkštukai suprasuojami į >>>>>>>>> darbines >>>>>>>>> vietas? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jeigu ką variklis MB 4,0 CDI OM628. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Veiksmas Kaune. >>>>